کد خبر : 239463
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - 13:42
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

رسانه جبهه پایداری: قالیباف سرمایه اجتماعی‌اش را از دست داده است

ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری با انتشار گزارشی از محمدباقر قالیباف انتقاد کرد.

رسانه جبهه پایداری: قالیباف سرمایه اجتماعی‌اش را از دست داده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت رجانیوز وابسته جبهه پایداری نوشت: محمدباقر قالیباف خواسته یا ناخواسته در سه بهاری که بر کرسی ریاست مجلس تکیه زده است، پس از ذهنیت اجتماعی از موضوع دستکاری بودجه و سیسمونی، در موضوع حجاب با سومین موضوعی روبرو شده است که دچار چالش شده و در هر یک از موضوعات گذشته بخشی از سرمایه اجتماعی‌اش را از دست داده و این بار در سال منتهی به انتخابات آنچه در حال رقم خوردن است، تشدید این شکاف با بدنه نیروهای انقلابی است. شکافی که این‌بار برخلاف دو موضوع سابق، با سکوت قالیباف درحال شکل‌گیری است.

این سایت در ادامه نوشت: مسأله‌ای که به نظر می‌رسد جریان قالیباف نادیده انگاشته و گمان می‌کند با اتهام پراکنی علیه جریان رقیب خود در موضوع حجاب می‌تواند اقبال اجتماعی بدنه جریان انقلابی را بدون توجه به مواضع سیاسی خود در این مسایل خصوصاً طی چند ماه گذشته و اوج اغتشاشات در کشور به سبد خود بریزد. که در این صورت باید گفت این جریان شناخت درست و به روزی از مطالبات این قشر از جامعه ندارد.

رجانیوز نوشت: زبان منفصل این جریان البته به قول رسانه‌های اصلاح‌طلب در حالی با این اقدامات برعلیه مطالبه‌گران ورود مجلس به موضوع حجاب با ابزارهای تقنینی و نظارتی، قصد ایجاد سبد رأی جدیدی برای خود و قالیباف دارد که گویا خبر ندارند آنهایی در انتخابات شرکت می‌کنند و به جریان انقلاب اقبال نشان خواهند داد که با تمام انتقاداتشان، حضور در صحنه انتخابات را به عنوان یک تکلیف شرعی ترجمه می‌کنند و خوب بدیهی است که همین بدنه اجتماعی به طریق اولی پیگیری موضوع رعایت حجاب در جامعه را نیز تکلیف شرعی می‌داند و نسبت به چنین واکنش‌هایی از سوی مجتبی توانگر برآشفته خواهد شد.

اخبار مرتبط:
حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست
حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست

چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می‌آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند
حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی نوروزی به سوالاتی درباره رأی نیاوردن چهره های شاخصی چون باهنر و ریزش رأی قالیباف واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است