کد خبر : 238685
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - 12:45
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار کوثری، نماینده مجلس: شناسایی بی‌حجاب ها توسط دوربین کاملاً قانونی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه، کسانی که مرتکب کشف حجاب شوند از طریق دوربین‌های سطح شهر شناسایی شده و در مرحله اول به آن‌ها تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار با مستندات قانونی به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

سردار کوثری، نماینده مجلس: شناسایی بی‌حجاب ها توسط دوربین کاملاً قانونی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس یازدهم از آغاز طرح برخورد با بی حجاب ها از روز : بر این اساس، از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه، کسانی که مرتکب کشف حجاب شوند از طریق دوربین‌های سطح شهر شناسایی شده و در مرحله اول به آن‌ها تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار با مستندات قانونی به قوه قضائیه معرفی می‌شوند. این اقدام یک اقدام کاملا قانونی است و ما این قانون را پیش از این هم داشته‌ایم و قانون باید اجرا شود.

نماینده تهران در مجلس گفت: شاهد قاطعیت در اجرای قانون عفاف و حجاب توسط فرمانده انتظامی کل کشور هستیم که این قاطعیت در اجرای قانون قابل تقدیر است.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ و دستور فرمانده انتظامی کل کشور برای برخورد با مصادیق کشف حجاب گفت: شاهد قاطعیت در اجرای قانون عفاف و حجاب از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور هستیم که این قاطعیت قابل تقدیر و قابل حمایت است.

وی افزود: فرمانده انتظامی کل کشور تا روز ۲۶ فروردین برای اطلاع رسانی عمومی فرصت داده و اعلام کرده که از این تاریخ قانون عفاف و حجاب را در برخورد با مصادیق کشف حجاب اجرا خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه، کسانی که مرتکب کشف حجاب شوند از طریق دوربین‌های سطح شهر شناسایی شده و در مرحله اول به آنها تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار با مستندات قانونی به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

کوثری خاطرنشان کرد: این اقدام یک اقدام کاملا قانونی است و ما این قانون را پیش از این هم داشته‌ایم و قانون باید اجرا شود.

وی افزود: دشمن در صدد است تا با سست کردن پایه‌های دینی و بنیان خانواده در کشور ما اهداف شوم خود را در جامعه ما دنبال کند و ما باید با قاطعیت و جدیت در مقابل این توطئه دشمن بایستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن وقتی دید از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند با ملت ما مقابله کند، روی به شبیخون فرهنگی آورده و سعی دارد تا از این طریق در کشور ما رخنه کند و ما نیز با قاطعیت در برابر این خواسته دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم
سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم

تحلیلگر اصولگرا گفت: آنچه مسلم است، این است که ۹۹ درصد بانوان کشور با هر نوع الزام در حجاب نسبت حساسیت ویژه‌ای دارند به این معنی که نمی‌خواهند نگاه پست به آنها شود و نمی‌خواهند ملعبه امیال دیگران باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است