کد خبر : 238445
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - 04:34
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

همکاری همه‌جانبه برای اجرای طرح فولادسازی با توجه به شعار سال

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: همکاری همه جانبه به منظور اجرای سریعتر طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان علاوه بر تکمیل ظرفیت تولید ورق‌های فولادی و تکمیل زنجیره ارزش، به معنای واقعی تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید را در بر دارد.

همکاری همه‌جانبه برای اجرای طرح فولادسازی با توجه به شعار سال

علی محمدی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری در سال‌های اخیر برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای طرح فولادسازی این شرکت و تحقق ظرفیت اسمی تولید در مجموعه فولاد اکسین انجام شده است و محقق شدن این مهم به رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری کمک بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: به منظور عملیاتی شدن برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر اجرای پروژه فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، کمیته‌ای کارشناسی تشکیل شده تا روند عملیات اجرایی این طرح توسعه تسریع شود و هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

محمدی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغالزایی در استان خوزستان عنوان کرد: اجرای چنین طرحی در مجموعه اکسین علاوه بر بحث اشتغالزایی که موضوع با اهمیتی است، ارزآوری بیشتر و توسعه تجارت خارجی از طریق افزایش صادرات محصولات فولاد اکسین نیز پیگیری و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسین در راستای شعار سال مقام معظم رهبری هدفگذاری شده است تا منجر به رشد تولید و تحقق این مهم شود که دستاوردهایی از جمله ارزآوری، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و… به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تحقق ظرفیت اسمی تولید فولاد اکسین خوزستان به بیش از یک میلیون تن محصول در سال به راه‌اندازی طرح فولادسازی وابسته است و تاثیر مستقیمی در رشد تولید کشور خواهد داشت.

محمدی عنوان کرد: در صورتی که مجموعه اکسین بتواند با ظرفیت اسمی تولید داشته باشد، قطعا می‌تواند به عنوان بازوی اقتصادی کشور زمینه‌ساز افزایش تولید و رونق اقتصادی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری همه جانبه به منظور اجرای سریعتر طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان علاوه بر تکمیل ظرفیت تولید ورق‌های فولادی و تکمیل زنجیره ارزش، به معنای واقعی تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید را در بر دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است