کد خبر : 237392
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - 06:22
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

فعالیت تورهای رایگان اهوازگردی ویژه ایام نوروز ادامه دارد

برابر با اعلام اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اهواز، فعالیت ایستگاه‌های گردشگری برای برگزاری تورهای رایگان اهوازگردی در ۲ نقطه این کلانشهر تا پایان ایام تعطیلات ادامه دارند.

فعالیت تورهای رایگان اهوازگردی ویژه ایام نوروز ادامه دارد

به منظور آشنایی بیشتر گردشگران، تورهای رایگان اهواز گردی در ایام نوروز از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری فعالیت دارند که علاقمندان به شرکت در این تورهای گردشگری از طریق چهار ایستگاه گردشگری مستقر در محل “نمایشگاه دایمی اهواز و پارک لاله” می توانند ثبت نام و به دیدن جاذبه های این کلانشهر بپردازند.

این ایستگاه‌های گردشگری هر روز از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و همچنین ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب پذیرای تعداد زیادی از گردشگران به ویژه میهمانان نوروزی است.

بنا به اعلام سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، گردشگران پس از ثبت نام در گروه‌های دسته بندی شده، به وسیله مینی بوس و اتوبوس روباز با حضور راهنمایان گردشگری به نقاط مختلف شهر رفته و با جاذبه ها و اماکن تاریخی این شهر آشنا می‌شوند.

تمامی تورهای گردشگری به صورت کاملا رایگان از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با تلاش اداره گردشگری این معاونت برگزار می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی، ساختمان سه گوش (دانشکده ادبیات)، سرای معین التجار، بلوار ساحلی شرقی و غربی رودخانه کارون، مکان‌های قایق سواری، پل اول (پل سیاه) پل‌های اهواز بر روی رودخانه کارون از جمله پل راه آهن، پل دوم (پل سفید – پل معلق)،پل کابلی و پل هفتم( پل مهزیار با آبشار رنگین کمان، از جمله نقاط دیدنی شهر اهواز هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است