کد خبر : 236726
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - 07:56
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

دستور رئیسی به مسئولان خوزستان چه بود؟

رئیس دولت سیزدهم به مسئولان استان خوزستان دستور داد که به وضعیت کارگران توجه ویژه کنند و پیگیر مستمر اجرای مصوبات سفرهای استانی باشند.

دستور رئیسی به مسئولان خوزستان چه بود؟

سید ابراهیم رئیسی صبح روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در سفر به خوزستان و پس از افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان، خطاب به مسئولان خوزستان گفت: ما رفتیم از یک کارخانه بازدید کردیم اما الان می‌گویند که اینجا قرار بر این بود که کارگران بعد از اتمام پروژه بیکار نباشند و به نحوی به آن‌ها کار سپرده شود ولی معلوم می‌شود که این کار آنچنان که باید انجام نشده است. شما باید این موضوع را پیگیری کنید.

رئیس قوه مجریه همچنین اظهار کرد: این پیگیری اجرای مصوبات بهترین مساله‌ای است که ما می‌توانیم به مردم قولش را بدهیم. این واقعا از کارهای مهم دولت است. مثلا فرماندار یکی از مناطق نزد من آمد و گفت که برخی از قول‌هایی که دادید انجامش تقریبا غیرممکن بود اما ما خودمان را بیچاره کردیم و بالاخره انجام دادیم. گفتم که خب این‌ها را به مردم بگویید که کارها انجام شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است