کد خبر : 236422
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - 20:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان ویژه مهمانان نوروزی در اصفهان اضافه شد

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال با اضافه شدن یک‌هزار و ۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان نوروزی هفت هزار کلاس در ۶۰۰ مدرسه در اصفهان پذیرای میهمانان است.

۱۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان ویژه مهمانان نوروزی در اصفهان اضافه شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی منتجب در خصوص طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی مراکز رفاهی در قالب دوره‌های تخصصی ارائه شده است.

به نوشته مهر؛ وی با یادآوری وضعیت ویژه نوروز امسال با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بستر لازم برای طبخ غذای مهمانان در عین حفظ حرمت ماه مبارک فراهم شده و هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با اداره اماکن نیز در حال انجام است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ارائه آموزش‌های ایمنی، آتش‌نشانی و بهداشتی به سرایداران و نیروهای خدماتی شاغل در مراکز اسکان را از دیگر برنامه‌های انجام شده در زمینه اسکان دانست و افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل نیز توصیه‌های لازم را به مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق ابلاغ نموده‌اند و زمینه برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی فراهم است.

منتجب ادامه داد: لیست تمام مدارس میزبان و ستادهای ۶ گانه اسکان شهر اصفهان از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی در اختیار عموم مردم قرار گرفته و همچنین QR کد ستادهای اسکان نیز منتشر شده و در دسترس مسافران نوروزی است.

ویلا سرای چادگان و مجموعه باغ ابریشم پذیرای مسافران نوروزی است

وی با اشاره به حضور نماینده آموزش و پرورش در ستادهای اسکان سایر دستگاه‌ها در ورودی‌های جنوب، شمال و شرق شهر اصفهان اذعان کرد: فرآیند اسکان از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و بیش از ۶۰۰ مدرسه و هفت هزار کلاس درس به این موضوع اختصاص یافته است و همچنین مجموعه باغ ابریشم و ویلا سرای چادگان نیز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

منتجب اضافه کرد: مکاتبات لازم با مراکز درمانی فرهنگیان در سطح استان اصفهان انجام شده تا خدمت‌رسانی به فرهنگیان در این زمینه نیز بدون وقفه و مشکل انجام شود.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از فعالیت مستمر تیم‌های بازرسی در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: بازرسان ویژه‌ای نیز در ستادهای اسکان مستقر شده‌اند تا سرکشی‌های لازم انجام شده و مشکلات احتمالی رفع و رجوع شوند.

وی با بیان این نکته که بروشورهایی جهت اطلاع‌رسانی در خصوص مراکز رفاهی، اردوگاه باغ ابریشم، کمبود آب، مصرف صحیح گاز و رعایت الگوی مصرف آماده شده است و در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: سال گذشته در پیک سفرهای نوروزی ۵۵۰۰ اسکان در ۳۴۰ مدرسه داشتیم و امسال هفت هزار کلاس در ۶۰۰ مدرسه برای اسکان در نظر گرفته شده و ۱۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان نوروزی استان اضافه شده است.

اخبار مرتبط:
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت امواج همرفتی در مناطقی از استان طی ۲۴ ساعت آینده، هشدار سطح زرد صادر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است