کد خبر : 236241
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - 21:37
چاپ

دستگاههای امنیتی هر چه سریعتر فتنه مسمومیت در مدارس را روشنگری کنند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مساله بروز علائم مسمومیت در برخی مدارس کشور و خوزستان ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های امنیتی هر چه سریعتر این فتنه را روشنگری کرده و قوه قضاییه به وظایف خود عمل کند تا دشمنان ایران و اسلام سوء استفاده نکنند.

دستگاههای امنیتی هر چه سریعتر فتنه مسمومیت در مدارس را روشنگری کنند

آیت الله محسن حیدری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته درختکاری و همچنین اشاره به فتنه هفته‌های گذشته در برخی مدارس کشور بیان‌کرد: ایشان از قوه قضاییه اشد مجازات را برای افرادی که فتنه‌گری و وابسته بودن آنها به بیگانگان و دشمنان ثابت شده درخواست کردند و هیچ عفوی هم در کار نیست.

آیت الله حیدری ادامه‌داد: در صورت وجود هر نقشه و خیانتی، مقصر آمریکا و اسرائیل است که اغتشاشات را برنامه‌ریزی کرد و تمام عملکردشان حمایت از تروریست‌ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری توضیح‌داد: این مستکبران، داعش را پرورش دادند و امروز ادعای دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریست ها را دارند؛ مگر سپاه و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی نبود که تروریست‌ها را از لانه هایشان بیرون می‌آورد و به سزای اعمالشان می‌رساند.

توافق بین ایران و عربستان حکیمانه است

وی در ادامه به توافق بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان سعودی اشاره‌کرد و گفت‌: این یک توافق حکیمانه و برد – برد است.

آیت الله حیدری اضافه‌کرد: این توافق به نفع جمهوری اسلامی ایران، عربستان و منطقه است و تنها اسرائیل و آمریکا از آن متضرر می‌شوند.

خطیب جمعه اهواز بیان‌کرد: دنیا می‌دانند آمریکا رو به افول است و اسرائیل نابود شدنی است و همه به سوی وحدت اسلامی روی می‌آورند.

عید نوروز با روح اسلام هماهنگ است

وی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: عید نوروز یک عید ملی با ارزش‌های انسانی از جمله دید و بازدید، هدیه دادن، تغییر سبک زندگی و ایجاد شرایط نشاط آور است و با روح اسلام هماهنگ است.

آیت الله حیدری اظهارکرد: ملت مسلمان ایران با جان و دل مسلمان شده‌اند و عید نوروز را به عنوان عید ملی حفظ کرده‌اند که بسیار ارزشمند است و احادیثی نیز مبنی بر تایید جلوه‌های مثبت آن وجود دارد.

معوضه کشاورزان خوزستان پرداخت شود

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان کرد: قرار بود دولت بابت ممنوعیت کشت کشاورزان و برنجکاران اطراف کرخه و محدودیت کشت کشاورزان اطراف کارون و دز معوضه پرداخت کند اما ظاهرا هنوز محقق نشده و امید است مسئولان استان به ویژه رییس جمهوری، خوزستان را ویژه نگاه کنند.

وی همچنین با تقدیر از صدا و سیما برای سریال در دست ساخت “سلمان فارسی” گفت: اینگونه سریال های فاخر، بیانگر تاریخ اسلام و ایران هستند که برای نسل‌های فعلی و آینده مفید خواهند بود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است