کد خبر : 235843
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - 20:06
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تابستان «سخت‌تر» از «زمستان سخت» پیش‌روست

روزنامه شرق نوشت: بسیاری از کارشناسان از همین الان نگران تابستانی سخت‌تر از زمستان هستند. با وجود بارش‌های صورت‌گرفته در پاییز و زمستان امسال در مازندران اما وضعیت ذخیره سدهای این استان در پایان اسفندماه نگران‌کننده است.

تابستان «سخت‌تر» از «زمستان سخت» پیش‌روست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شرق نوشت: «زمستان سخت» تا همین یک ماه پیش کلیدواژه‌ای برای تسویه‌حساب سیاسی میان دو جناح در کشور بود. حامیان دولت که به زمستان سخت اروپا دل بسته بودند تا از بحران گاز در این قاره در پی جنگ اوکراین بهره‌ ببرند و مخالفان و منتقدان دولت که با اشاره به کاهش دما در کشور مدیریت سوخت در ایران را مورد انتقاد قرار داده بودند. برنده و بازنده این دعوا هنوز مشخص نشده اما واقعیت این است که امسال ایران یکی از سخت‌ترین زمستان‌های چند سال اخیر را تجربه کرد و استان‌های مختلف از جمله تهران بارش‌های چند روزه را پشت سر گذاشتند.

این روزنامه در ادامه هشدار داده است: در همین تهران شاید در یک دهه اخیر سابقه نداشت که چند نوبت پیاپی و به صورت ممتد شاهد بارش برف باشیم اما به مدد زمستان امسال این اتفاق رخ داد. اما یک نکته عجیب در بارش‌های امسال که در ظاهر به دلیل گستردگی و شدتش مناطق زیادی از کشور را دچار سختی کرده بود مسئله وضعیت نگران‌کننده ذخایر پشت سدهاست. به‌گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان از همین الان نگران تابستانی سخت‌تر از زمستان هستند. با وجود بارش‌های صورت‌گرفته در پاییز و زمستان امسال در مازندران اما وضعیت ذخیره سدهای این استان در پایان اسفندماه نگران‌کننده است.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است