کد خبر : 233816
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - 15:12
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

مرتضی الویری: «بهزاد نبوی» هرگز بازنشسته نمی‌شود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «افرادی مانند بهزاد نبوی هرگز خود را از فعالیت‌های سیاسی بازنشسته نمی‌کنند. پیگیری مطالبات مردم با پوست و خون یک چنین افرادی آمیخته شده است. من مطمئن هستم آقای نبوی تا نفس دارند برای تحقق آزادی و عدالت و سامان یافتن مشکلات کشور تلاش می‌کنند.»

مرتضی الویری: «بهزاد نبوی» هرگز بازنشسته نمی‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتماد نوشت: مرتضی الویری سیاستمدار ایرانی و رییس اسبق شورای عالی استان‌ها درخصوص استعفای بهزاد نبوی از جبهه اصلاحات می‌گوید: «من از جزییات استعفای آقای نبوی باخبر نیستم اما می‌دانم که از مدت‌ها قبل خواستار خروج از مسوولیت‌های‌شان در جبهه اصلاحات بودند.

بنا به دلایل مختلفی هم این درخواست برای استعفا وجود داشته است که هیچ‌کس بهتر از خودشان نمی‌توانند درباره آن توضیح دهند. اما بهزاد نبوی یکی از شخصیت‌های انقلابی است که پاکدستی و بدون حاشیه بودن ایشان برای همه مشخص است.»

او با اشاره به اینکه حضور بهزاد نبوی در هر جایی که باشد مغتنم است، گفت: «بنابراین چه در جبهه اصلاحات و فعالیت‌های حزبی باشد و چه در جایگاه دیگری خدمت کند به عنوان یک شخصیت باهویت، راسخ و کاربلد موردنیاز کشور برای عبور از بحران‌های پیش رو است.»

الویری در پاسخ به این پرسش که خلأ ناشی از عدم حضور چهره‌های کارکشته سیاسی چیست؟ گفت: «افرادی مانند بهزاد نبوی هرگز خود را از فعالیت‌های سیاسی بازنشسته نمی‌کنند. پیگیری مطالبات مردم با پوست و خون یک چنین افرادی آمیخته شده است. من مطمئن هستم آقای نبوی تا نفس دارند برای تحقق آزادی و عدالت و سامان یافتن مشکلات کشور تلاش می‌کنند.»

هرگز باور ندارم که او با استعفا از یک مسوولیت خاص، مسوولیت‌های مهم خود را در عرصه کنشگری سیاسی فراموش کند.» او خاطرنشان کرد: «یک کنشگر سیاسی ممکن است در یک مقطع خاص احساس کند در یک مجموعه و تشکل خاص نتواند نقش مدنظر خود را ایفا کند. طبیعی است که این فرد از یک جایگاه به جایگاه دیگری نقل مکان کرده و مطالبات مردم را دنبال کند. من شرایط کشور را به گونه‌ای نمی‌بینم که چهره‌هایی مانند نبوی از عرصه کنشگری سیاسی دور بماند. معتقدم هم مردم و هم کشور به چهره‌هایی از جنس نبوی نیاز دارند. باید زمینه برای استفاده از ظرفیت‌های بالای یک چنین چهره‌هایی فراهم شود تا زمینه عبور از چالش‌ها فراهم شود.»

اخبار مرتبط:
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود

علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه ایران گفت: در صورت سرزدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر ۱۲ روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.

وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است
وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است

تسنیم نوشت: یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به اسرائیل داده شده است. پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است