کد خبر : 230275
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - 09:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

قانون یک درصد فروش معادن در استان اصفهان اجرایی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان جرقویه، از اجرایی شدن قانون یک درصد فروش معادن در این استان خبر داد.

قانون یک درصد فروش معادن در استان اصفهان اجرایی می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهران زینلیان در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جرقویه در دهه فجر، اظهار داشت: برای شهرستان جرقویه سال‌های گذشته اقداماتی باید انجام می شد که صورت نگرفت و کاستی‌هایی وجود دارد، اما مدیران دلسوز و منابع معدنی این شهرستان افق‌های روشنی را ایجاد کرده است که با کار و تلاش بیشتر بتوانیم وضعیت بهتری را برای شهرستان رقم بزنیم.

به نوشته ایرنا؛ وی ادامه داد: چند روز پیش در شورای معادن استان تعلق یک درصد فروش صنایع معدنی و معادن به‌عنوان قانونی که مسکوت مانده بود، مطرح شد و با رایزنی و تلاش مسئولان مقرر شد این قانون در استان اجرایی شود تا بتوانیم شاهد تحول در شهرستان‌های شرقی استان که معادن و صنایع خوبی در آن‌ها وجود دارد، باشیم؛ این موضوع به توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌ها کمک می‌کند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: چند روز گذشته بیش از ۷۰۰ پروژه عمرانی قابل توجه با بیش از روزی ۱۴ هزار میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح شد و امیدواریم این اقدامات کمک کند تا وضعیت بهتری در آینده داشته باشیم، اگرچه با تلاش دوستان امیدوارم به زودی پروژه‌های بزرگ‌تری در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان جرقویه داشته باشیم.

دکتر زینلیان تصریح کرد: جرقویه یکی از شهرستان منحصر به فرد است که ظرفیت خوبی در منابع انسانی دارد. امیدوارم با مصوبات و پشتیبانی‌ها در خدمت عزیزان باشیم و فضای بهتری را برای مردم عزیزمان در نظر بگیریم.

چهار پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان جرقویه شامل مرکز درمانی شهر حسن آباد با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال، کارخانه تولید قیر امولسیون دُری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی روستای پیکان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و پروژه برق رسانی به مجتمع دامپروری با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال در شهرستان جرقویه افتتاح شد.

همچنین ۵۳ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، خدماتی در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان جرقویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

اخبار مرتبط:
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان

اصفهان- رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از رفع ۴۸ نقطه از نقاط پرتصادف جاده‌های استان تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است

فرماندار اصفهان گفت: دهیاران دامنه دغدغه مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند.

بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد
بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن خسارت به بیش از ۶ هزار هکتار از باغ ها و مزارع استان بدنبال بارش های فروردین سالجاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است