کد خبر : 229768
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 19:08
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

حسن روحانی: امیدوارم در دشواری دسترسی مردم به اینترنت گشایش ایجاد شود

حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران گفت: می‌توان با رعایت منافع ملی و حق هسته‌ای خود، با احیای برجام، هم پروژه امنیتی‌سازی ایران را ناکام گذاشت و هم امید تازه‌ای در فضای داخلی ایجاد کرد. علاوه بر آن با رفع دشواری‌های دسترسی مردم به اینترنت، هم رضایت عمومی ایجاد کرد و هم کسب‌وکارهای مجازی را رونق بخشید. همچنین همدلی بیشتری با مردم، به خصوص جوانان و زنان ایجاد و خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها را تامین کرد. این گشایش‌ها به تقویت اعتماد و امید اجتماعی کمک می‌کند که بهترین پایه حفظ انسجام ملی و ترمیم شکاف‌های پدیدآمده است.

حسن روحانی: امیدوارم در دشواری دسترسی مردم به اینترنت گشایش ایجاد شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران صبح امروز در جلسه‌ای با همکاران و مشاوران خود با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی و به پشتوانه ملت ایران، پایان حکومت استبداد سلطنتی فاسد را رقم زد و با رای مردم بر اساس موازین اسلامی، نظامی بر پایه اسلامیت و جمهوریت تشکیل شد.

روحانی با تاکید بر اینکه انسجام و وحدت ملی عامل حفظ انقلاب و نظام و ایران شده، افزود: جمهوری اسلامی بر اساس خواست مردم شکل گرفته و بزرگترین قدرت و سرمایه آن همین پایگاه مردمی است. این وظیفه همه ماست که برای حفظ این پایگاه مردمی، وحدت ملی را تقویت و برای ترمیم شکاف‌های ایجاد شده تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور سابق با ابراز خرسندی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان وقایع اخیر، اظهار داشت: تدبیر رهبر انقلاب، نقطه آغاز ترمیم شکاف‌های پدیدآمده و احیای سرمایه مردمی انقلاب است که آثار بسیار مهمی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت. این فرمان رهبری، دلسوزان کشور و نظام را امیدوار و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.

روحانی با اشاره به عبور سرافرازانه مردم ایران از جنگ‌های تحمیلی نظامی و اقتصادی، فشار و تحریم و تهدید، گفت: از هر تلاشی برای رفع مشکلات این مردم بزرگ و شریف باید استقبال کرد. حق این مردم زندگی در رفاه و امنیت و آسایش است. این مردم را باید ارج گذاشت و کرامت و عزت همه را حفظ کرد. همه مردم با هر آئین و قومیت و گرایشی در این کشور صاحب حق و نظر هستند. حفظ وحدت ملی و تمامیت ارضی فقط با جلب رضایت و رعایت حقوق همه مردم امکان‌پذیر است. هر کردار و گفتاری که کرامت زنان و مردان، حقوق همه اقشار اجتماعی و رضایت عمومی را خدشه‌دار کند، خلاف امنیت ملی و مصالح عمومی است.

او اظهار امیدواری کرد که همدلی ایجاد شده در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منجر به گشایش‌های تازه‌ای در آینده شود و افزود: یکی از این گشایش‌ها، رفع تحریم‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم است. می‌توان با رعایت منافع ملی و حق هسته‌ای خود، با احیای برجام، هم پروژه امنیتی‌سازی ایران را ناکام گذاشت و هم امید تازه‌ای در فضای داخلی ایجاد کرد. علاوه بر آن با رفع دشواری‌های دسترسی مردم به اینترنت، هم رضایت عمومی ایجاد کرد و هم کسب‌وکارهای مجازی را رونق بخشید. همچنین همدلی بیشتری با مردم، به خصوص جوانان و زنان ایجاد و خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها را تامین کرد. این گشایش‌ها به تقویت اعتماد و امید اجتماعی کمک می‌کند که بهترین پایه حفظ انسجام ملی و ترمیم شکاف‌های پدیدآمده است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است