کد خبر : 229738
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 17:16
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

فوتبالیست‌های ایران همچنان زیر آوار/ وضعیت تلخ و نگران کننده ۳ ملی پوش ایران در ترکیه

سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ایران واقعیت‌هایی در خصوص پیامک یکی از بازیکنان این تیم را از زیر آوار زلزله ترکیه را بیان کرد.

فوتبالیست‌های ایران همچنان زیر آوار/ وضعیت تلخ و نگران کننده ۳ ملی پوش ایران در ترکیه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جعفر عسکری با بیان اینکه سه لژیونر فوتبال قطع عضو کشورمان در زلزله ترکیه گرفتار شدند اظهار کرد: محمدرضا میراحمدی و مهدی سعیداوی پنج سال است که در ترکیه هستند و حامد مطرودی نیز امسال به جمع آنان پیوسته است. این بازیکنان در تیم مالاتیا اسپور توپ می‌زنند و ملی‌پوش کشورمان نیز هستند. متاسفانه آنان در هتلی هستند که ۹۰ درصد آن تخریب شده است. به جز این سه ایرانی چندین نفر ترک نیز در آن حضور دارند و تا کنون نیز خبری از آنان منتشر نشده است.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات زلزله ترکیه با کنسول‌گری ایران در استانبول و سفارت ایران در آنکارا در ارتباط بودیم و از طریق هلال‌ احمر نیز با نهادهای ترکیه در ارتباطیم تا خبری از این سه عزیز دریافت کنیم. همچنین با سرپرست و برخی از بازیکنان این تیم در ارتباطیم تا شاید خبری از ملی‌پوشان دریافت کنیم. بازیکنان تیم ملی نیز با بازیکنان تیم ترکیه تماس هایی برقرار کردند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خبری از این سه نفر دریافت کنیم.

عسکری افزود: نه تنها هتل ۹۰ درصد تخریب شده بلکه ساختمان‌های کناری آن نیز تخریب و این کار را برای آوار برداری سخت کرده است. ریزش این ساختمان‌ها کوهی از آوار ایجاد کرده و تا کنون نیز کسی از زیر این آورارها خارج نشده است.

سرمربی تیم فوتبال قطع عضو در واکنش به پیامک میراحمدی از زیر آوار گفت: این داستان صحت ندارد و ما از زمانی که خبر آن منتشر شد پیگیر بودم. به خواهر این فوتبالیست زنگ زدم و او گفت یک ترک این را اعلام کرده و شماره او را به من داد زنگ زدم. یک خانم ترک جواب داد و من را به یک نفر دیگر را معرفی کرد. در نهایت مشخص شد که برادر میراحمدی پشت این داستان است و با این کار می‌خواسته روند آواربرداری را تسریع کند. البته این پیام به نیروهای امداد و نجات ترکیه هم نشان داده شد تا آنان تلاش خود را مضاعف کنند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است