کد خبر : 229731
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 17:06
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: برخی از مدیران ارشد استانی دنبال حریف می گردند و نصیحت را دوست ندارند

نماینده مردم بروجرد گفت: برخی از مدیران ارشد استانی در فضایی دیگر سیر می کنند. یادشان رفته است که شان آنها شان پدر خانواده است. دنبال حریف می گردند. نصیحت را دوست ندارند. برخی رفتارهای صادره از آنها وهن استان است، وهن دستگاه دولتی و قضایی متبوع آنها است. خسارت بار و نگران کننده است. جلوی این خسارات بایستی هرچه زودتر گرفته است.

نماینده مجلس: برخی از مدیران ارشد استانی دنبال حریف می گردند و نصیحت را دوست ندارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس گودرزی در نشست علنی امروز( سه شنبه ۱۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی (ع) و چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی گفت: عید انقلاب یادآور انقلاب نور و ۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ انقلاب به نقطه عطفی در مواجهه جبهه ایمان و کفر و نفاق است. انقلابی بزرگ و دستاوردهایی حیرت انگیز و عید میلاد حضرت علی (ع) که با ولادت او دین کامل شد و درهای رحمت الهی بر روی بشر گشوده تر گشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگی است که کشتار می کند، تحریم می کند، تهدید می کند، به هرکجا که دستش برسد به منافع بشریت لطمه زده و منابع نسل ها را نابود می کند و خلاصه شیطان بزرگی است که ساختار حکومتی یافته و با تکیه بر ابزار فراوان در پی حاکم کردن سبک زندگی سراسر ظل مادی و شیطانی خویش است و اینجا ایران است، علمدار و پرچمدار و جلودار جبهه حق، جبهه مقاومت به گستردگی همه ارزش ها الهی و انسانی با خیل عظیم شهیدان و دریای خروشان مدافعان اسلام و انسانیت تحت رهبری حکیم و فرزانه، ابرحریفی که هم دیدبان است و هم علمدار، ناخدایی که راه را می شناسد و از طوفان باکی ندارد.

وی افزود: امام خامنه ای عزیز خلف صالح امام (ره) انقلابی را رهبری می کند که دهه پنجم عمر خود را با عزت و سربلندی سپری می کند و امروز ایران مظلوم مقتدر بزرگترین چالش جبهه کفر است. استکبار ناتوان از تغییر شیب نابودی خویش است. اسرائیل خلاصه رذالت های استکبار در حال نابودی است. فرزندان نمرود دستشان که به خدا نمی رسد با بغض و کینه ای جنون آمیز به ساحت قرآن اهانت می کنند غافل از این که خدا حافظ کلام خویش است و قرآن و عترت یک عالم فدایی دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: لرستان استانی مستعد و باامکانات و ظرفیت های فراوان، جوانانی با استعداد و مومن، مردمانی سخت کوش و باهوش، آب فراوان برای کشاورزی و جاذبه های متعدد تاریخی و کشاورزی و گردشگری است. بروجرد شهری نیمه صنعتی، شهرعلما و شهدا و مفاخرو مشاهیر، دارالمومنین، دارالسرور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر استعداد های درخشان در این استان قرار دارد.برای شهرم، برای استانم و برای ایرانم، جانم آینده ای روشن و مرفه و مومنانه آرزو دارم.

گودرزی ادامه داد: برخی از مدیران ارشد استانی در فضایی دیگر سیر می کنند. یادشان رفته است که شان آنها شان پدر خانواده است. دنبال حریف می گردند. نصیحت را دوست ندارند. برخی رفتارهای صادره از آنها وهن استان است، وهن دستگاه دولتی و قضایی متبوع آنها است. خسارت بار و نگران کننده است. جلوی این خسارات بایستی هرچه زودتر گرفته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: کارخانجات نساجی بروجرد بزرگ و مدرن با ۵۰ هکتار زمین و هکتار ها فضای مسقف و کارگاهی، استخرو زمین فوتبال، ساختمان چند طبقه در جردن تهران، حدود ۹۵ درصد سهام آن متعلق به بانک ملی بوده است. این کارخانجات به یک باره و یکجا بدون توجیه منطقی و بدون در نظر گرفتن اهلیت خریدار در رقابتی سطحی در سال ۸۹ واگذار شده است. مبلغ واگذاری ۳۶ میلیارد تومان که ۱۲ میلیارد تومان آن نقد و ۲۴ میلیارد تومان دیگر اقساط بوده است.

وی ادامه داد: پرداخت این اقساط در زمان مقرر است در حالیکه در زمان واگذاری حدود ۱۸ میلیارد تومان موجودی پارچه داشت. نشان عدم اهلیت و مسئله دار بودن این واگذاری این است که هم اکنون مبالغی هنگفت بابت خدمات دریافت شده به سازمان ها و شرکت های خدمات رسان، بدهکار است. ضروری است که دستگاه ها و نهادهای نظارتی به این مهم ورود نموده و صریحا ابعاد مسئله را به مردم گزارش نمایند.طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری این کارخانجات از بانک ملی به بخش خصوصی نیز به زودی کلید خواهد خورد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: خواست جدی مردم بخش اشترینان شهرستان شدن است. اشترینان بیش از ۵۰ سال سابقه شهرداری دارد و دارای ده ها هزار جمعیت است. این منطقه دارای ظرفیت های بالایی است که قابلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد. تبدیل اشترینان به شهرستان موجب تمرکز مدیریت هم در بروجرد و هم در اشترینان خواهد شد و قطعا به پیشرفت و توسعه امکانات و زیرساخت ها و جذب اعتبار در کل حوزه انتخابیه کمک خواهد نمود. تبدیل بخش اشترینان با ده ها هزار جمعیت و ظرفیت های متعدد به شهرستان مطالبه جدی مردم مظلوم اشترینان است که شایسته و مقتضی است وزیر کشور و شخص رییس جمهور به این مهم عنایت ویژه داشته باشند و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

گودرزی گفت: تقاضا دارم نسبت به تبدیل شهر بنائی به بخش که یکی از مناطق نمونه گردشگری استان می باشد ، وزیر کشور و رییس جمهور عنایت ویژه به خرج دهند. در خصوص الحاق جهان آباد به شهر بروجرد با توجه به اینکه موضوع در کمیسیون های تخصصی دولت به تصویب رسیده است، شایسته است نسبت به تصویب نهایی در جلسه هیات وزیران اقدام نموده و پس از ۲۰ سال تکلیف مردم با نجابت و با شرافت جهان آباد را روشن نمایند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: از هیات رئیسه مجلس می خواهم تسریع در رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت که مورد استدعای جدی بنده و کمیسیون اجتماعی و اکثریت نمایندگان مجلس است، تسریع در عملیاتی دو پروژه راه آهن بروجرد و چهارخطه تور بروجرد و همچنین پروژه سوم تکمیل چهارخطی اشترینان- نهاوند ،تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی بروجرد، تسریع در پروژه ها را در دستور کار قرار دهد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است