کد خبر : 229716
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 16:48
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

انقلاب اسلامی، قرآن را وارد بطن جامعه کرد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مسجد جامع شهدای ارتش برگزار شد.

انقلاب اسلامی، قرآن را وارد بطن جامعه کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این محفل نورانی با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات و دستاوردهای زیادی برای کشورمان داشته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن اشاره کرد.

به نوشته ایلنا: وی افزود: انقلاب اسلامی قرآن را از انزوا خارج کرده و این کتاب آسمانی را وارد بطن جامعه کرد. در زمان رژیم پهلوی قرآن مهجور بود ولی امرو به برکت انقلاب اسلامی قرآن در جای‌جای زندگی ما حاکم است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه  با اشاره به خطبه ۱۹۸  نهج البلاغه خاطرنشان کرد، امام علی(ع) در این خطبه می‌فرمایند: قرآن نوری‌است که خاموشی ندارد، دریایی است که ژرفای این دریا را کسی نمی تواند درک کند و راهی است که اگر در آن قرار بگیریم در آن گمراهی وجود ندارد .قرآن جدا کننده حق از باطل است و هیچ دلیل و برهانی به روشنایی قرآن نیست.

وی با اشاره به آیه «وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً» گفت: قرآن شفا دهنده همه امراض است و  دوای همه دردها در در قرآن نهفته است.

در این مراسم هادی ایزدپناهی قاری ممتاز کشوری آیاتی از سوره‌های مبارک  اسرا  و عادیات را تلاوت کرد.

اخبار مرتبط:
ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است
ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است

ایران مدعی شد: در هفته گذشته، رئیس‌جمهور در پی دریافت گزارش‌هایی از برخی برخوردهای نامناسب، تذکرهای مؤکدی به دست‌اندرکاران این امر داده و تأکید کرده است هرگونه اقدام در این زمینه باید کاملاً در مدار قانون باشد

نماینده مجلس: اعمال فشار در موضوع حجاب، جواب نخواهد داد
نماینده مجلس: اعمال فشار در موضوع حجاب، جواب نخواهد داد

نماینده رودسر و املش در مجلس یازدهم گفت: با رفتارهای چالشی یا سلیقه‌ای برخورد کردن یا اعمال فشار آنچنانی در موضوع حجاب هیج نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

کیهان: ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل ایران بلند شده بودند
کیهان: ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل ایران بلند شده بودند

روزنامه حسین شریعتمداری هم این ادعا که ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل خاک ایران به سمت پایگاه هوایی ارتش در اصفهان بلند شده است را تایید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است