کد خبر : 229713
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 16:44
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

از هفته آینده زنان به ورزشگاه می‌آیند؟/ مهدی تاج: زیرساخت برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم می شود

رئیس فدراسیون فوتبال از حضور دوباره تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها از هفته بیستم لیگ برتر خبر داد.

از هفته آینده زنان به ورزشگاه می‌آیند؟/ مهدی تاج: زیرساخت برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم می شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یکی از مهم‌ترین چالش‌های فدراسیون فوتبال ایران با نهادهای بالادستی مانند (AFC) و (FIFA) موضوع عدم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها بوده است. موضوعی که در حال حاضر یک پرونده جنجالی هم درباره آن روی میز فیفا قرار دارد و باتوجه به حواشی ایجاد شده در تقابل تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، همگان چشم‌انتظار رأی نهایی کمیته انضباطی فیفا هستند. بعد از حواشی ایجاد شده در مشهد، مدیران فدراسیون فوتبال در تلاش بودند تا درهای ورزشگاه را به روی زنان باز کنند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هواداران زن هم در دیدارهای استقلال و هم در دیدارهای پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کردند اما به‌یکباره باتوجه به شرایط کشور، مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر شد. بعد از صدور مصوبه مجاز بودن بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها، از ۲ هفته قبل با ظرفیتی محدود تماشاگران آقا حق حضور در ورزشگاه‌ها را داشتند اما خبری از حضور تماشاگران زن نبود که حالا رئیس فدراسیون فوتبال مدعی است که زیرساخت‌های لازم برای بازگشت دوباره زنان به ورزشگاه‌ها فراهم شده است.

خوش‌بین هستم که از هفته آینده تماشاگران زن را در ورزشگاه آزادی داشته باشیم

مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کردستان، در واکنش به عدم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها گفت: «دلیل عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها به خاطر مخالفت ما با این قضیه نیست، بلکه به دلیل نبود برخی زیرساخت های لازم جهت حضور آنان است و به عقیده بنده شاید بتوان از حضور زنان در ورزشگاه آزادی در تهران بهره برد. معقتدم زیرساخت های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم است و بنده به این قضیه خوشبین هستم».

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مکان احتمالی حضور زنان در ورزشگاه آزادی توضیح داد: «می توان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای پذیرایی و حضور زنان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استفاده کرد».

پرسپولیس-هوادار در حضور زنان؟

تاج پیشتر دستور بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها را صادر کرده بود که به این سرعت این دستور توسط مدیران سازمان لیگ اجرایی شد و تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگشتند و حالا باید دید موضع مدیران سازمان لیگ نسبت به دستور رئیس فدراسیون فوتبال چیست. آخرین‌بار در دوئل استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

در هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار است که حالا هواداران زن علاقه‌مند به تیم پرسپولیس چشم‌انتظار تحقق وعده رئیس فدراسیون فوتبال هستند و در مرحله بعدی، بدون‌شک سایر تیم‌های لیگ برتر هم منتظر مجوز رسمی فدراسیون فوتبال هستند تا شرایط را برای حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها فراهم آورند و بتوانند از حمایت هواداران خود بهره ببرند.

 

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است