کد خبر : 229702
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 16:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

وعده دولت در اصفهان محقق شد؛ افزایش ۲۷ هزار نفری پوشش بیمه روستائیان

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: دولت سیزدهم تکلیف کرد باید ۱ میلیون نفر بیمه شده جدید روستایی و عشایری داشته باشیم که سهم استان ما از این تعداد، ۲۷ هزار نفر بود که با همدلی این مورد حاصل شد.

وعده دولت در اصفهان محقق شد؛ افزایش ۲۷ هزار نفری پوشش بیمه روستائیان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی ابارشی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان پیش از ظهر امروز در جشن روستائیان و عشایر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص لزوم ولایت‌مداری اظهار داشت: خدا را شاکریم که در اتمسفر جمهوری اسلامی تنفس می‌کنیم و در این مسیر امانتی به ما سپرده شده تا بتوانیم منشأ خیر و اثر باشیم.

به نوشته فارس؛ وی افزود: سپردن امانات به افراد در جمهوری اسلامی یک رزق است که خداوند نصیب افراد می‌کند و بر همین اساس هر شخصی که نقش رهبری، مجری‌گری و خدمت رسانی در جمهوری اسلامی داشته باشد توسط خداوند انتخاب شده است.

ابارشی با یادآوری اینکه طبق بیان حاج قاسم مهم‌ترین معجره انقلاب اسلامی این است که اسلام ناب محمدی را از زیر خروارها خاک فراموشی بیرون آورد، تصریح کرد: نقطه دشمنی دشمن، به جایگزینی ایدئولوژی اسلامی و کاربردی کردن آن در زندگی انسانی است زیرا این مورد را با نظام فکری خود در تقابل می‌بینند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اصفهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عمر ۴۴ ساله خود کارکرد فراوانی داشته است، خاطرنشان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی دارای بخش‌های متعدد است و یکی از مباحث آن در اصل ۲۹ تأکید بر رفاه و معیشت مردم است.

وی با یادآوری اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستایی و عشایر اولین ثمره قانون اساسی در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی است، عنوان کرد: بیش از ۱٠٠ هزار نفر تحت نظام تأمین اجتماعی هستند و در فراگیری بیمه‌های اجتماعی پیشرو هستیم.

ابارشی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف گفت: امروز دولت برای اقشار محروم بیمه‌های اجتماعی درنظر گرفته که ۷٠ درصد حق بیمه را با هدف حفظ کرامت افراد، خودش پرداخت می‌کند که این موضوع مبتنی بر توجه به اسلام ناب است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان با اعلام اینکه در استان بیش از ۱۱٠ هزار نفر بیمه شده و رتبه دوم کشور در قرارگاه کرامت را داریم، خاطرنشان کرد: در ۱۵ سال اخیر یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفر بیمه شده فعال داشتیم اما دولت سیزدهم تکلیف کرد باید ۱ میلیون نفر بیمه شده جدید روستایی و عشایری داشته باشیم که سهم استان ما از این تعداد، ۲۷ هزار نفر بود که با همدلی سطح استان این مورد حاصل شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تلاش را بر این گذاشتیم تا ۲۲٠ میز خدمت تا ۲۲ بهمن برگزار شود که حتی بیشتر از این تعداد برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال جاری از منابع در اختیارمان هزار وام قرض‌الحسنه صفر درصد به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌کنیم هرچند در حیطه وظایف‌مان نیست.

اخبار مرتبط:
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد.

۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان تا ۲۴ فروردین امسال خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است