کد خبر : 229696
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 16:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون استاندار اصفهان:مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجر و در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

معاون استاندار اصفهان:مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیر رضا نقش شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل افزود: اگر مدیری مصوبات این ستاد را اجرا نکند مرتکب تخلف و ترک فعل فعل می شود، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان آران و بیدگل تقاضای خود را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مطرح کنند تا در این ستاد مشکلات افراد به شکل موردی بررسی شود.

به نوشته ایرنا؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد:مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این شهرستان بیشتر شامل کمبود زیرساخت های شهرک های صنعتی و مشکل برق رسانی ،تسهیلات بانکی و سرمایه ثابت و درگردش است، تسهیلات مصوب شده برای این شرکت ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل باید هرچه سریعتر توسط بانک ها پرداخت شود.

نقش گفت:در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می‌شود و افتتاح این طرح ها در رشد اقتصادی منطقه اثرگذار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عصر دوشنبه(۱۷بهمن)همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح سه طرح عمرانی وارد شهرستان آران و بیدگل شد.

این طرح های شامل احیا بافت محله حاج امین،آبرسانی به روستای علی آباد،روشنایی جاده بخش مرکزی است.

طرح های افتتاحی در ایام الله دهه مبارک فجر شامل ۲ طرح عمرانی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال،چند طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال،چند طرح در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال،یک طرح در بخش فنی و حرفه ای با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،یک طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال،طرح هایی در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال وطرح هایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال،چند طرح در حوزه شهرداری آران و بیدگل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و غیره است.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است