کد خبر : 229526
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - 22:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

«مجموعه فدک» سرپناه بی‌خانمان‌ها می‌شود/ نگاه جامع شهرداری به نیازهای شهر

شهردار اصفهان گفت: مجموعه‌ای در منطقه ۷ آماده شده تا محل اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد و بر همین اساس با سرمایه‌گذاری شهرداری و تعامل میان سپاه پاسداران، بهزیستی و استانداری این مشکل هم زیربنایی حل خواهد شد.

«مجموعه فدک» سرپناه بی‌خانمان‌ها می‌شود/ نگاه جامع شهرداری به نیازهای شهر

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شهردار اصفهان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۶ شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر مجموعه افتتاحیه‌هایی پیش‌بینی شده که امروز شاهد افتتاح بخشی از آن‌ها در منطقه ۶ بودیم.

به نوشته فارس؛ وی با یادآوری اینکه پروژه‌های افتتاح شده شامل ورزشگاه بابافولاد، پردیس هنر و تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری بود، افزود: این موضوع حکایت از نگاه جامعی دارد که باید به نیازهای شهر داشته باشیم.

قاسم‌زاده عنوان کرد: در مجموع بیش از ۱۶۶ میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده که بخشی از آن همچون تقاطع شهید کشوری به عنوان مطالبه مردمی معطل مانده بود.

شهردار اصفهان در خصوص مطالبات ساکنان شهرک شهید کشوری اظهار کرد: در این راستا جلسات خوبی با ارتش داشتیم اما پروژه‌هایی که با مرور زمان مواجه شود، دچار چنین مشکلاتی خواهد شد و در همین راستا این پروژه به علت طولانی شدن و تغییر مکرر مدیریت‌ها دچار مشکلاتی شد اما جلساتی در این باره داشتیم و امیدواریم با متمرکز شدن اراده‌ها به‌زودی حل شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مجموعه سالن‌های نمایشی جنوب شهر یادآور شد: بخشی که در حال حاضر به این مجموعه افزوده شد نیاز قدیمی شهر در حوزه هنر نمایشی و تئاتر بود که شهرداری به آن پاسخ داد.

قاسم‌زاده با اعلام اینکه یکی از پروژه‌های در صف افتتاح مجموعه توانمندسازی فدک است، گفت: مجموعه‌ای در منطقه ۷ آماده شده تا محل اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد و بر همین اساس با سرمایه‌گذاری شهرداری و تعامل میان سپاه پاسداران، بهزیستی و استانداری این مشکل به صورت زیربنایی حل خواهد شد و امید است در آینده شاهد چنین معضلی نباشیم.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است