کد خبر : 229186
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - 20:55
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تعیین مهلت دادستان برای رفع نواقص جاده‌ای ایذه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه خواستار توجه بیشتر اداره کل راهداری استان خوزستان به وضعیت جاده‌های این شهرستان شد و گفت: اقدامات لازم برای رفع نواقص جاده‌ای باید ظرف سه ماه آینده انجام شود.

تعیین مهلت دادستان برای رفع نواقص جاده‌ای ایذه

یارمحمد رسالتی در جلسه رسیدگی به حقوق عامه که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای حفظ امنیت مردم و نظارت بر حسن انجام امور، یکی از وظایف دادستانی است و در این خصوص پیگیری‌های لازم به صورت مستمر صورت می‌گیرد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: رفع نواقص جاده‌ای، زیرسازی مناسب جاده‌ای، توسعه راه‌‎ها و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و ایمن‌سازی راه‌ها از مهم‌ترین مطالبات این دادسرا به عنوان ناظر بر حقوق عامه است.

رسالتی افزود: ضرورت دارد تا سه ماه آینده پیمانکار بهسازی و تعریض محور خوزستان به چهارمحال و بختیاری تعیین و نواقص جاده‌های روستایی اطراف برطرف شود. همچنین کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف دو هفته ایمن‌سازی و به وسایل ایمنی از جمله روشنایی مناسب، دوربین، شیار لرزاننده، گارد ریل و علائم جاده‌ای مجهز شود.

وی همچنین در خصوص تکمیل پل روگذر و زیرگذر ناشلیل ظرف سه ماه آینده و برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای احداث پل زیرگذر پل بلوطک شیخان تا پایان سال، تاکید کرد.

در این جلسه که در دفتر داستان ایذه برگزار شد، رئیس شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور، معاون مدیر کل راه و شهرسازی و معاون مدیر کل راهداری استان، روسای ادارات راه و شهرسازی و راهداری و نیز نماینده فرماندار و رییس پلیس راه شهرستان، حضور داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است