کد خبر : 228834
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 12:36
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود با قیافه حق‌به‌جانب فرافکنی می‌کنند

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی بی وقفه در تلاش است تا مشکلات مردم و کشور کاهش یابد، گفت: بانیان وضع موجود با فراغ بال و با قیافه حق به جانب و ژست دفاع از مردم، فرافکنی می‌کنند.

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود با قیافه حق‌به‌جانب فرافکنی می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان که استاندار، معاون وزیر کشور، شیخی و محمد صالحی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، علما و اساتید، خانواده شهدا و فعالان و پیشکسوتان نهضت اسلامی حضور داشتند با تبریک ایام پیروزی انقلاب و ولادت مولی الموحدین گفت: شما پیشگامان انقلاب اسلامی بیش از نیم قرن در مسیر ولایت و امامت در رکاب امام راحل و تحت لوای رهبر معظم انقلاب، ثابت‌قدم و استوار سختی‌های مبارزه و انقلابی‌ بودن را به جان خریده و در جهت تحقق اهداف متعالی انقلاب و در مقابله با توطئه‌ها، مجاهدت کرده‌اید و این افتخار بزرگی است، بر خلاف برخی از افراد که خوب آغاز کردند اما در میانه راه دچار اعوجاج شدند و ریزش کردند.

به نوشته ایسنا، بخش هایی از اظهارات حسینی را در ادامه  می خوانید:

بدون تردید بیان ظلم و ستم، خودباختگی، وابستگی و ذلت سران رژیم گذشته از شخص شاه تا اعضای کابینه در مقابل بیگانگان با توجه به اینکه شما شاهدان عینی این رخدادها و رفتارها بوده‌اید، می تواند گواه صدقی برای نسل جوان باشد که با شناخت درست تاریخ معاصر، تحت تاثیر القائات نادرست و تحریف های مهره‌های غرب قرار نگیرند.

وجود بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ارکان مهم کشور مثل ارتش، سازمان برنامه، نفت و معادن و صنایع؛ حقارت سران رژیم پهلوی در مقابل آمریکا و انگلیس، فقر و فلاکت بخش قابل‌توجهی از مردم به رغم درآمدهای سرشار نفت، وابستگی و نیاز گسترده به واردات حتی در محصولاتی مثل پرتقال، بی اعتنایی به وضعیت مردم به ویژه در روستاها که ۶۵ تا ۷۰ درصد جمعیت کشور را دربر می‌گرفت و دیکتاتوری و استبداد را از جمله معضلات و مظالم رژیم ستمشاهی برشمرد.

دولت مردمی بی وقفه در تلاش است تا مشکلات مردم و کشور کاهش یابد و شرایط مطلوبی بر زندگی مردم حاکم شود،  به فضل الهی در یکسال و نیم گذشته توفیقات قابل ملاحظه‌ای حاصل شده و اقدامات مهمی بر پایه درایت و برنامه‌ریزی، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و با توجه به مولفه های تحولگرایی و عدالت محوری صورت گرفته است.

دولت مردمی در کنار توجه به مسائل روز مره، تامین نیازهای مردم و پرداخت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی های دولت قبل، ده ها پروژه بزرگ را در حوزه های صنعت، معدن، نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، آب و انرژی، مسکن، جاده و راه آهن، ترانزیت و تکمیل زیرساخت‌ها آغاز کرده است که به اشتغال آفرینی، رونق تولید، افزایش صادرات و درآمدهای کشور منجر می شود.

به خاطر تمرکز دولت بر رفع مشکلات و گرفتاری ها، کسانی که بانیان وضع موجود هستند و درگذشته مسئولیت داشته‌اند و باید به خاطر تعلل و کم کاری ها پاسخگو باشند با فراغ بال و با سوء استفاده از ضعف در اطلاع‌رسانی اقدامات دولت، با قیافه حق به جانب و ژست دفاع از مردم، فرافکنی می‌کنند تا واقعیت ها و علل و عوامل برخی نابسامانی‌ها نادیده گرفته شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است