کد خبر : 228826
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 12:22
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

رئیس سیا: اعتماد به‌نفس کاذب ولادیمیر پوتین کار دستش خواهد داد

برنز ادعا کرد: مسکو و پوتین هیچ علاقه‌ای به مذاکرات صلح ندارند و در این راستا جدی نیستند.

رئیس سیا: اعتماد به‌نفس کاذب ولادیمیر پوتین کار دستش خواهد داد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (سیا) ضمن ادعای اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای مذاکرات “جدی به نظر نمی‌رسد”، گفت که شش ماه آینده برای جنگ اوکراین “حیاتی” خواهد بود.

به نوشته ایسنا؛ خبرنگار سی‌بی‌اس نیوز به نقل از «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیا در توییتر نوشت: من فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه شرط می‌بندد که می‌تواند زمان را برای خود بخرد؛ اما مساله کلیدی میدان جنگ در شش ماه آینده خواهد بود؛ به عبارتی شش ماه آینده برای جنگ اوکراین “حیاتی” خواهد بود.

وی مدعی شد: “نابودی غرور و اعتماد به‌نفس کاذب پوتین” مشخص می‌کند که او نه تنها قادر به پیشروی بیشتر در اوکراین نخواهد بود، بلکه هر ماه که می‌گذرد، خطر از دست دادن سرزمینی که تاکنون به طور “غیرقانونی” از اوکراین گرفته است، بیشتر و بیشتر می‌شود.

برنز ادعا کرد: مسکو و پوتین هیچ علاقه‌ای به مذاکرات صلح ندارند و در این راستا جدی نیستند.

این اظهارات رئیس سیا درحالی منتشر شده که مقامات اوکراینی مدعی هستند نیرو‌های روسیه آماده “حمله‌ای اساسی” به شرق اوکراین می‌شوند.

برنز در قسمت دیگری از اظهاراتش مدعی شد که یک سازمان “مزدور” موسوم به “گروه واگنر” که روسیه از آن حمایت می‌کند، نفوذش را به تعدادی از کشور‌های آفریقایی از جمله مالی و بورکینافاسو گسترش می‌دهد.

وی گفت: این گسترش “عمیقا خطرناک” است و ما سخت تلاش می‌کنیم تا با آن مقابله کنیم، زیرا این مساله تمام قاره آفریقا را در حال حاضر تهدید می‌کند.

ویلیام برنز همچنین با اشاره به کشور چین عنوان داشت: چین دهه‌هاست که همچنان “بزرگترین چالش ژئوپلیتیکی” آمریکا محسوب می‌شود. شی جینپینگ، رئیس‌جمهور چین جاه طلبی کم ندارد؛ اما او چندان به خود افتخار نمی‌کند. او چالش‌های مختلفی در داخل کشورش از جمله سیاست “کووید صفر” و چالش‌های اقتصادی دارد. البته او می‌تواند طی چند سال آینده آن‌ها را بهبود بخشد؛ اما در این چند سال اخیر “ضعف بی‌سابقه‌ای” داشته است.

رئیس سیا در ادامه ادعاهایش بیان داشت: شی درحالیکه از نزدیک تجربه پوتین در اوکراین را رصد می‌کند، احتمالا از عملکرد “ضعیف” روسیه “آشفته” شده؛ اما تاکنون به شراکتی که دو کشور در سال گذشته میلادی اعلام کردند “متعهد” مانده است.

برنز در پایان افزود: اطلاعات آمریکا نشان می‌دهد که شی به “ارتش آزادی‌بخش خلق چین” دستور داده تا برای انجام یک “حمله نظامی موفق” به تایوان تا سال ۲۰۲۷ آماده شوند. البته این بدان معنا نیست که رئیس‌جمهوری چین قصد داشته باشد تا ۲۰۲۷ یا هر سال دیگری به جزیره تایوان حمله کند، بلکه این مساله می‌تواند یادآور “تمرکز و جاه‌طلبی‌های منطقه‌ای” او باشد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است