کد خبر : 228809
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 09:34
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

همه دستگاه ها موظف به همکاری در تسریع تکمیل رینگ چهارم ترافیکی اصفهان هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بر همکاری همه دستگاه ها به منظور تسریع در تکمیل رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تأکید کرد.

همه دستگاه ها موظف به همکاری در تسریع تکمیل رینگ چهارم ترافیکی اصفهان هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهران زینلیان در نشست بررسی پروژه های کلان استان ازجمله پروژه های حوزه راهسازی، که در راستای کنترل وضعیت موجود، برنامه زمانبندی پروژه ها و بررسی مسائل و مشکلات مربوطه تشکیل شد، افزود: مسیر رینگ چهارم ترافیکی اصفهان بعنوان یکی از پروژه های اساسی استان به منظور کاهش آلایندگی محیط زیست و روان سازی حمل و نقل در هسته های مرکزی اصفهان و هدایت ترافیک های حاشیه ای مجموعه شهری اصفهان است.

به نوشته ایرنا؛ وی ادامه داد: همه دستگاه ها موظف به همکاری جهت تسریع در تکمیل رینگ چهارم ترافیکی اصفهان و تکمیل قطعه جنوب غربی پروژه در فاز اول در اسرع وقت می باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، پروژه های ورودی های شهر اصفهان از سمت فرودگاه و شهر بهارستان را دو موضوع مهم اصفهان دانست و گفت: در خصوص پروژه ورودی اصفهان از سمت فرودگاه مقرر شد؛ شهرداری اصفهان به عنوان متولی، پیگیری های لازم را جهت انجام و تکمیل پروژه به عمل آورد تا با ساماندهی محور مذکور به عنوان یکی از ورودی های شاخص اصفهان، ورودی در شان پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام داشته باشیم.

زینلیان افزود: در خصوص پروژه ورودی اصفهان از سمت بهارستان و ساماندهی این ورودی نیز با محوریت شهرداری بهارستان در اسرع وقت اقدامات لازم در راستای ساماندهی مجموعه های محور مذکور و ورودی اصلی جنوب اصفهان در دستور کار قرار گیرد.
کنارگذر شرقی اصفهان یکی دیگر از پروژه های مورد بررسی در این نشست بود که مراحل آزادسازی و تأمین مالی این پروژه بررسی شد.

همچنین مقرر شد پروژه های مذکور به صورت مداوم در قالب کنترل پروژه طی جلسات آینده مورد رصد و پیگیری قرار گیرند.

اخبار مرتبط:
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که اقدام به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد.

برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است