کد خبر : 228789
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - 22:12
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

امام جمعه اهواز: از ظرفیت نخبگان برای رفع مشکلات خوزستان استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت : راه برون رفت از مشکلات استان ایجاد اشتغال ، افزایش ظرفیت ها و استفاده از نخبه های جوان استان برای حل مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه اهواز: از ظرفیت نخبگان برای رفع مشکلات خوزستان استفاده شود

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: مسولان باید توجه داشته باشند کشاورزان به دنبال آب هستند و اگر آب مورد نیاز کشاورزان به خوبی تامین شود بسیاری از مشکلات اقتصادی استان هم حل خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در خوزستان اگر ۲ اتفاق مهم بیفتد اشتغال ایجاد می‌شود گفت : باید ظرفیت های تولید و چرخ صنعت چند برابر شود ، در کنار خطوط تولیدی خطوط دیگری راه اندازی کنیم تا نیروهای بیشتری فعالیت کنند .

خطیب جمعه اهواز ادامه داد : امروز ما در حوزه های علمی ، تکنولوژی و خیلی از عرصه ها دیگر رتبه بالایی داریم ولی در مسایل اقتصادی ضعیف هستیم چون به خوبی در این حوزه عمل نکرده ایم.

وی افزود : باید واحدهای صنعتی را که برخی تعطیل و نیمه تعطیل هستند احیا کنیم و با یک تیم ویژه به دنبال این باشیم تا چرخ تولید و اقتصاد در استان به پیشرفت برسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بابیان اینکه باید از نخبه ها در صنعت و تولید استفاده کرد ، خاطر نشان کرد : اگر در دنیا کشوری پیشرفت می‌کند علت آن اقتصاد مقاوتی است ، استفاده از کالاهای داخلی و تولید داخلی است ، بسیاری از محصولات ما کیفیت برتری نسبت به نمونه خارجی دارند که باید دولت تلاش کند کیفیت محصولات تولید داخل را افزایش دهد .

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت های شهر اهواز و استان استفاده کرد ، افزود : در سایر شهرهای کشور وقتی خیابانی حفاری می‌شود ظرف یک روز اصلاح می شود ولی در اهواز و برخی شهرهای استان این چنین نیست ، مسئولین این حوزه باید تلاش کنند تا ما هم مثل سایر شهرها و استان‌ها باشیم.

خطیب جمعه اهواز ضمن تبریک ایام دهه فجر و فرارسیدن روز پدر و میلاد امام علی (ع) ، گفت : دشمنان و آمریکایی‌ها فکر نمی کردند انقلاب ایران به پیروزی برسد و ۴۴ سال است به انواع گوناگون به دنبال کارشکنی های کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود : متاسفانه دهه ۹۰ در کشور ، دهه کم کاری برخی مسولان بود که باعث شد هشت سال عقب بیفتیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است