کد خبر : 228773
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - 20:02
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دستگاه‌های شهرستان از مسؤولان استانی مطالبه داشته باشند

امام جمعه چادگان گفت: مسؤولان دستگاه‌های شهرستانی باید با شجاعت بیشتری از مسؤولان استان مطالبه‌گری کرده و درخواست کمک و تجهیزات و ماشین‌آلات کنند.

دستگاه‌های شهرستان از مسؤولان استانی مطالبه داشته باشند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی امام جمعه شهرستان چادگان با سنت حسنه خواندن نام‌گذاری میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر و تبریک این عید، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی تحولی در نام‌گذاری‌ها انجام شد زیرا قبل از انقلاب نام‌گذاری‌ها بر اساس سلیقه شخصی شاه‌ها انجام می‌شد، انتخاب روز پدر و مادر و مناسبت‌های دیگر مایه قدرشناسی از زحمات پدر و مادرها و استحکام بنیان خانواده است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: انتظار داریم هیأت‌ها این مناسبت‌ها را جدی بگیرند و به میدان بیایند و با برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف در سطح شهر دین خود را به اهل بیت (ع) ادا کنند.

بنی‌جمالی به بارش رحمت الهی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و با شادی‌آور خواندن این بارش‌ها برای همه اقشار از جمله کشاورزان، گفت: دستگاه‌ها و ادارات خدمت‌رسان طی این چند روز به صورت ۲۴ ساعت در حال خدمات‌رسانی بودند و ادارات به صورت جهادی و انقلابی در آن چه که در توان‌شان بود سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه چادگان افزود: ۵۰۰ کیلومتر جاده در شهرستان چادگان با بیست ماشین‌آلات اداره راهداری که ۷۰ درصد آن‌ها فرسوده و تعمیراتی هستند، در حال برف روبی است.

وی ادامه داد: اداره برق با اعلام بحران و کمک اکیپ‌ها از شهرستان‌های اطراف بیش از ۲۰۰ ماموریت انجام داد.

بنی‌جمالی تصریح کرد: این همه تلاش و کوشش انجام شده ولی هیچکدام انعکاس داده نشده است، جهاد تبیین صورت نگرفته و پشت صحنه‌ها انعکاس داده نشده است.

امام جمعه چادگان گفت: وقتی ما نقاط قوت و تلاش‌ها و جهادها را برای مردم تبیین نکنیم، دشمن یک نقطه ضعف و اشکال کوچک را بزرگ می‌کند و آن را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌کند و همه تلاش‌ها و زحمات نادیده گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی بارها به مسؤولان مختلف گوشزد کرده ایم و خواستیم که اقدامات و خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند با مردم صحبت کرده و تبیین کنند که چه اقداماتی داشته‌اند.

بنی جمالی به کمبود ادوات و ماشین‌آلات برف‌روبی و عدم توجه استان به بحران شهرستان‌های غرب هم پرداخت و گفت: ماشین آلات فرسوده و تعداد محدود این شهرستان نمی‌تواند در بحران پاسخگوی مردم باشد، استان باید توجه کند و نیرو و ماشین آلات کمکی ارسال کند.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: مسؤولان دستگاه‌های شهرستانی باید با شجاعت بیشتری از استان مطالبه‌گری کرده و درخواست کمک و تجهیزات و ماشین آلات کنند.

اخبار مرتبط:
محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محورهای شمال و شرق استان اصفهان به دلیل بارش دچار آبگرفتگی شده است.

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش باران در شهرستان‌های شمال اصفهان خسارت‌هایی را ایجاد کرد.

اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارش زا طی امشب تا فردا در مناطق غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است