کد خبر : 228062
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - 21:21
دسته‌بندی : اصفهان، اقتصادی
چاپ

هشدار؛ ورود سامانه بارشی فعال مدیترانه‌ای به اصفهان/ برف و کولاک استان را فرا می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آغاز سامانه بارشی مدیترانه‌ای از غرب استان در روز دوشنبه گفت: روز سه‌شنبه رگبار تند برف را در مناطق غربی خواهیم داشت و از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه در کل مناطق استان بارش باران را خواهیم داشت.

هشدار؛ ورود سامانه بارشی فعال مدیترانه‌ای به اصفهان/ برف و کولاک استان را فرا می‌گیرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار داشت: از اواخر دوشنبه تا اواخر چهارشنبه مدیریت بحران استان اعلام آماده‌باش به ۲۱۰ تیم امدادی داده است تا در جاده‌ها استقرار پیدا کنند.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در راهدارخانه‌ها استقرار پیدا می‌کنند، افزود: اداره راه با تیم‌های امدادی و ماشین‌آلات برای بازگشایی راه‌ها، تیم‌های امدادی‌شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها و شرکت‌های آب، گاز و برق فعال شده‌اند تا در مناطق شناسایی شده و صعب‌العبور استقرار پیدا کنند.

شیشه‌فروش با اینکه سامانه جوی از اواخر دوشنبه تا چهارشنبه در استان استقرار دارد، گفت: این سامانه بارشی مدیترانه‌ای از غرب آغاز می‌شود و روز سه‌شنبه رگبار تند برف را در مناطق غربی در شهرهای میمه، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر، بویین میاندشت، ارتفاعات کاشان، خوانسار و گلپایگان خواهیم داشت و تا اواخر چهارشنبه بارش در این مناطق ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه در کل مناطق استان بارش باران را خواهیم داشت، عنوان کرد: وزش تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در شهرهای نایین، ورزنه، شهرضا و سمیرم و مناطق شرق پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش دما، وزش تندباد، بارش باران و برف، لغزندگی جاده‌ها از اثرات این سامانه مدیترانه‌ای است، خاطرنشان کرد: متناسب با هر کدام از این مخاطرات جوی دستورالعمل مدیریت بحران و هشدارها اعلام شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه مرخصی اعضای امدادی تا پایان هفته به ویژه در شهرستان‌های غرب و جنوب استان لغو شده است، تصریح کرد: اختلال در تردد جاده‌ای بین مرز اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری، تندباد و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است