کد خبر : 227357
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - 15:15
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مردم با وجود مشکلات اقتصادی انقلاب خود را دوست دارند

امام جمعه اردستان گفت: مردم ما علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی انقلاب خود را دوست دارند.

مردم با وجود مشکلات اقتصادی انقلاب خود را دوست دارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اردستان ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان باید انجام واجبات، پرهیز از محرمات و حفظ اعضا و جوارح از گناه را سر لوحه کار خود قرار داده و امیدواریم خداوند فضیلت درک تقوا را به انسان‌ها را عنایت کند.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه در آستانه چهل و چهارمین فجر انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌ها که در طول سالیان دراز داشته و تلاش و کوشش آنان برای تضعیف یا سرنگونی این انقلاب، امروز خوشبختانه بالنده‌تر از گذشته است.

دهشیری تصریح کرد: دشمنان خیلی تلاش کرده و وعده دادند و چندین ماه هم از این دشمنی‌های آنان سپری شد اما انقلاب اسلامی ما همچنان پابرجاست البته مخالفت‌هایی فراوان و تهمت‌های زیاد به انقلاب و انقلابیون وارد کردند اما به نتیجه نرسیدند.

امام جمعه اردستان ادامه داد:‌ مردم ما علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و این گرانی‌هایی که وجود دارد انقلاب خود را دوست دارند که نتیجه آن مقابله با شورش‌ها و اغتشاش‌هایی است که در سالیان سال با آن مواجه بودیم که در این شورش‌ها علاوه بر عوامل داخلی، پشتوانه خارجی هم وجود داشته است.

وی با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم، تاکید کرد: انواع توطئه‌ها را که مشاهده می‌کنیم تازه‌ترین آن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و بعد هم هلند است که با آتش زدن قرآن به این کتاب آسمانی توهین کردند.

دهشیری با اشاره به محکومیت این حرکت دشمنان، خاطرنشان کرد: ما قرآن را همچون جان خود عزیز می‌داریم و همچنین این حرکت ننگین را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه اردستان ادامه داد: این موضوع یک توطئه از سوی دشمنان بود که متوجه شوند حساسیت مسلمانان چقدر است اما باید بدانند که مسلمانان همچنان ایستاده‌اند و برای این که قرآن بر فراز بماند جان می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تروریست اعلام کردن سپاه اشاره کرد و گفت: توطئه دیگر در این ایام اخیر این بود که اروپایی‌ها و کسانی که دنباله‌رو آمریکا هستند سپاه پاسداران را به عنوان یک نیروی تروریست اعلام کردند و فکر می‌کنند که می‌توانند با این اقدام در مردم نا امیدی ایجاد کنند.

دهشیری بیان کرد: مردم در واکنش به حرکت دشمنان اعلام کردند که همه ما سپاهی هستیم و با صدای رسا گفتند که در کنار پرچم پرافتخار سپاه اعلام می‌کنیم نه تنها تروریست نیستیم بلکه تروریست‌ستیز هستیم و با تروریست مخالف هستیم.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه سپاه بیدی نیست که از این باد ها بلرزد، خاطرنشان کرد: ملت ایران با این اتهامات و دهن‌کجی‌های دشمنان آشناست و دشمنان خواهند فهمید که در این زمینه باز هم اشتباه کرده اند.

دهشیری تاکید کرد: مردمان با فضلیت و همیشه در صحنه‌ای در ایران هستند و مسئولان که برای خدمت به مردم کمر بسته‌اند سعی‌شان بر این باشد که دغدغه‌های مردم در زمینه معیشت‌، اقتصاد و مسکن را بر طرف کنند.

اخبار مرتبط:
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است

فرماندار اصفهان گفت: دهیاران دامنه دغدغه مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند.

بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد
بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن خسارت به بیش از ۶ هزار هکتار از باغ ها و مزارع استان بدنبال بارش های فروردین سالجاری خبر داد.

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است