کد خبر : 227298
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - 10:31
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

طراحی ۳ سامانه عملکرد سنج در دولت سیزدهم

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: سه سامانه وعده سنج، دولت سنج و ایران سنج در دولت کنونی طراحی شده است.

طراحی ۳ سامانه عملکرد سنج در دولت سیزدهم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ میثم لطیفی عصر پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: باید اقدامات اصلاحی را از درون دستگاه‌های دولتی آغاز کنیم و نه اینکه نمره ارفاقی اعطا شود.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه نمره دستگاه‌های اجرایی اصفهان نسبت به میانگین کشور بالاتر است، گفت: برای نخستین بار اقدام به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب سامانه دولت سنج کردیم.

وی با اعلام اینکه ما نوکر مردم هستیم گفت: سامانه وعده سنج به منظور سنجش زمان وعده دادن مسئولان به مردم و تکلیفی که بر دوش خود می‌گذارند برای تحقق وعده‌ها دیده شده است.

لطیفی با بیان اینکه هیچ مسئولی وظیفه‌ای ندارد که وعده بدهد اما در تحقق وعده‌ای که داده وظیفه دارد و همین عدم عمل به وعده‌ها موجب بی اعتمادی مردم به مسئولان شده است، افزود: ایران سنج سامانه دیگری است که شاخص‌های ایران را در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، فن آوری، اقتصاد، آموزش و علم و غیره با کشورهای همسایه می‌سنجد.

وی گفت: شرکت دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی مچ گیری نیست بلکه فرصت یادگیری فردی و سازمانی است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی در ابتدا به منظور ارزیابی عملکرد کارمندان دولت بود و از سال ۸۰ این رویه تغییر کرد و به سنجش عملکرد دولت پرداخته شد.

همچنین ۷ دستگاه دولتی از جمله اداره کل امور مالیاتی استان، اداره کل استاندارد اصفهان، اداره کل فنی و حرفه‌ای، اداره کل هواشناسی، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان، اداره کل بیمه سلامت و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اختصاص یافت.

اخبار مرتبط:
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 4 درصدی ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان از زمان شروع طرح نوروزی گفت: تصادفات منجر به فوت به میزان 67 درصد در این ایام کاهش یافته است.

مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

رییس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارایه می‌دهند.

کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز
کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به آماده‌سازی این مجموعه برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: آماده‌سازی این مجموعه با اقداماتی از جمله ساخت المان‌های نوروزی و آب‌نما مقابل باغ ژاپنی و کاشت ۸۰ گونه گل فصل انجام شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است