کد خبر : 227059
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - 08:59
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کشور به اقتصاد ترکیبی در جنگ ترکیبی نیاز دارد

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دشمن با جنگ ترکیبی مقابل ایران قرار گرفته، در مقابل حرکت دشمن ما نیز باید اقتصاد ترکیبی داشته باشیم.

کشور به اقتصاد ترکیبی در جنگ ترکیبی نیاز دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس حاج‌رسولی‌ها در صحن علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به سخن یکی از رهبران جبهه مقاومت اظهار داشت: در دیداری که در سوریه با یکی از رهبران جبهه مقاومت داشتم به من گفت که این نکته را به مردم ایران بگویید که اگر انقلاب شما ریشه در عاشورا دارد، انقلاب ما ریشه در نهضت امام خمینی (ره) دارد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی مقابل ایران قرار گرفته است، گفت: در مقابل حرکت دشمن ما نیز باید اقتصاد ترکیبی داشته باشیم تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید از منطقه ۱۴ گفت: مردم در این دیدار نمره ۱۸ تا ۲۰ به شهردار این منطقه دادند و این نشان می‌دهد که به مناطق محروم نگاه خوبی شده و امیدواریم به سایر مناطق نیز تسری پیدا کند.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است