کد خبر : 226993
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 15:13
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

نماینده مجلس: اگر سپاه، تروریستی اعلام شود منطقه را برای غربی ها ناامن می کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: به کشورهای اروپایی هشدار جدی میدهیم، اروپا به خوبی می داند که این اقدام چه عواقبی به دنبال دارد و قطعا جمهوری اسلامی این اقدام را بی پاسخ رها نخواهد کرد.

نماینده مجلس: اگر سپاه، تروریستی اعلام شود منطقه را برای غربی ها ناامن می کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ هفته پیش پارلمان اروپا، قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی قرار گیرد. پارلمان اروپا از آن جهت از سوی تحلیلگران بی سابقه عنوان شده که برای اولین بار نهاد نظامی رسمی یک کشور را در فهرست موسوم به گروه های تروریستی قرار داد.

به نوشته شفقنا: روح الله حضرت‌پور؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین رابطه گفت: جمهوری اسلامی ایران از ماه ها گذشته در یک جنگ ترکیبی دنباله‌دار قرار دارد که برخی عوامل خودفروخته داخلی و لابی‌های امریکایی، صهیونیستی، اروپایی و گروه‌های ضد انقلاب خارجی در آن نقش ایفا می کنند.

جمهوری اسلامی اقدام پارلمان اروپا را بی‌جواب نخواهد گذاشت

وی عنوان کرد: تحرکات اخیر اروپا نیز خاک پاشیدن به چهره خورشید است. با این وجود ما نسبت به این موضوع به اروپا و کشورهای اروپایی هشدار جدی میدهیم، اروپا به خوبی میداند که این اقدام چه عواقبی به دنبال دارد و قطعا جمهوری اسلامی این اقدام را بی پاسخ رها نخواهد کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این اقدام از پایه و اساس بر خلاف قوانین و موازین بین المللی است افزود:اینکه اروپایی‌ها از شناسایی جاسوس هایشان در ایران خشمگین شوند و سپاه عزیز را تروریستی بنامند هم بسیار مضحک و جالب است.

کشورهای اروپایی امنیت ایران را مورد هدف قرار داده‌اند

وی تصریح کرد: جامعه بین المللی باید به این سوالات پاسخ دهد که کشورهای اروپایی و دستگاه امنیتی آنان که در ماه‌های گذشته امنیت داخلی ایران را هدف قرار میدادند و سلاح برای گروه‌های تجزیه طلب ارسال میکردند، تروریست هستند یا سپاه پاسداران که سالها در برابر داعش ایستادگی کرد تا قلب اروپا و منطقه مامن داعش نشود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت: بدون شک اقدامات متقابل ایران منطقه را برای غربی ها  نا امن خواهد کرد و نیروهای تروریستی غرب باید منطقه را فورا ترک کنند.

اخبار مرتبط:
علیرضابیگی: بازگشت گشت ارشاد کار رئیسی است / احمدی‌نژاد مخالف گشت ارشاد بود
علیرضابیگی: بازگشت گشت ارشاد کار رئیسی است / احمدی‌نژاد مخالف گشت ارشاد بود

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست ائمه جمعه ایشان چنین مسأله را مطرح کردند. الان هم اداره کار توسط وزارت کشور انجام می‌شود. این شیوه هم جواب نمی‌دهد و تاکنون هم جواب نداده است.

عباس‌زاده مشکینی: به حمله پهپادی اسرائیل در اصفهان پاسخ خواهیم داد
عباس‌زاده مشکینی: به حمله پهپادی اسرائیل در اصفهان پاسخ خواهیم داد

نماینده مجلس مدعی شد:ایران هر اقدامی علیه منافع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، حال می‌تواند شکل و اشکال متفاوت داشته باشد، ولی با تدبیر و نکته سنجی انجام خواهیم داد. اما اصل قضیه قابل انکار است؛ جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی را که علیه منافع ملی خود صورت بگیرد را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

انتقاد یک مداح از عضو دفتر رهبرانقلاب I ببیند
انتقاد یک مداح از عضو دفتر رهبرانقلاب I ببیند

روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود، توئیت انتقادی مهدی سلحشور، مداح اهل بیت از مهدی فضائلی را منتشر کرد .

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است