کد خبر : 226900
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 11:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

گلایه شهروندان از خرابی و خاموشی پل‌های مکانیزه شهر اصفهان

خاموشی پل‌های مکانیزه در کلان‌شهر اصفهان به یکی از گلایه‌های شهروندان تبدیل شده، چراکه بیشتر این پل‌ها که در مسیرهای پر رفت‌وآمد شهر قرار دارد، در بیشتر مواقع خاموش یا خراب است.

گلایه شهروندان از خرابی و خاموشی پل‌های مکانیزه شهر اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا فلاح، عضو کمیسیون هوشمند سازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری در صحن علنی شورای شهر اصفهان گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان باید عزم جدی در راه‌اندازی پل‌های مکانیزه شهر داشته باشد.

به نوشته ایسنا؛ وی با اشاره به خاموش بودن پل‌های مکانیزه در سطح شهر، اظهار کرد: خاموش بودن این پل‌ها مشکلاتی را برای سالمندان و بیماران ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون هوشمند سازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قبلاً قرار بود نگهداری این پل‌ها توسط یکی از شرکت‌های شهرداری به عهده گرفته شود. خواهشمندیم برای راه‌اندازی این پل‌ها در راستای رفاه مردم اقدام عاجل صورت گیرد.

اصغر کشاورز، معاون عمران شهری شهردار اصفهان در مورد وضعیت پل‌های مکانیزه سطح شهر گفت: در حال حاضر ۳۰ پل مکانیزه در سطح شهر داریم که برخی پله‌برقی و برخی آسانسور دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در سال‌های قبل به‌صورت مشارکتی این پل‌ها را اجرا کرده است، گفت: اما مشارکت کننده فقط پل را احداث کرده، درحالی‌که در قرارداد مشارکتی بنا براین بوده که نگهداری هم انجام دهد و بابت ساخت و نگهداری در طول یک بازه زمانی مشخص از تبلیغات پل‌ها استفاده کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: به نظر من این مشارکت تجربه ناموفقی بود، چون در آن زمان قراردادهای محکمی بسته نشد و تجربه مشابهی در شهرداری وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در نگهداری از پل‌های مکانیزه سطح شهر مشکلاتی وجود داشت، تصریح کرد: مردم می‌خواهند از پل‌های مکانیزه استفاده کنند، اما برخی از این پل‌ها نیاز به تعمیرات و نگهداری دائم دارد، درحالی‌که برخی از پل‌ها خاموش است.

کشاورز راد با بیان اینکه خاموش بودن و خرابی پل‌های مکانیزه در سطح شهر باعث گلایه شهروندان شده است، گفت: با توجه به شکایات مردمی، مجموعه حقوقی شهرداری اصفهان وارد بحث قراردادها شده تا بررسی کنند چطور می‌توانند قرارداد را اصلاح کنند. البته این قرارداد بلندمدت است و بسته شده و ما هم پایبند هستیم، باید مدت قرارداد سپری شود اما از طرف دیگر این دغدغه جدی در شهرداری وجود دارد که هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط:
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که اقدام به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد.

برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است