کد خبر : 226894
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 04:11
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

ایمن‌سازی جاده آبادان – اروندکنار به کجا رسید؟

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت محور مهم و پرتردد آبادان به اروندکنار خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از این محور پرتردد چهارخطه شده است.

ایمن‌سازی جاده آبادان – اروندکنار به کجا رسید؟

رحمان بهرامی در خصوص محور پرتردد آبادان به سمت اروندکنار اظهار کرد: محور آبادان به سمت اروندکنار ۳۹ کیلومتر طول دارد که ۵ کیلومتر آن در سال‌های قبل چهار خطه شده بود و اکنون با تکمیل عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت ۶ کیلومتر دیگر این مسیر، شاهد چهارخطه شده بخش دوم آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از کیلومتر ۵ تا ۱۱ اجرایی شده است، افزود: برای این ۶ کیلومتر ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اتمام این پروژه مجموعا ۱۱ کیلومتر از مسیر ۳۹ کیلومتری آبادان به سمت اروندکنار چهار خطه شده است.

جاده مرگ همچنان قربانی می‌گیرد

بهرامی عنوان کرد: قرار است از کیلومتر ۱۱ تا ۱۸ این محور توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل چهارخطه شود که مقدمات کار انجام شده و در مرحله پیمان‌سپاری است. همچنین عملیات اجرایی چهار خطه این محور از کیلومتر ۱۸ تا انتهای آن (کیلومتر ۳۹) به طول ۲۱ کیلومتر نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای این قطعه ۲۱ کیلومتری پیمانکار انتخاب شده و در سه جبهه کاری مشغول فعالیت است. جبهه اول از کیلومتر ۱۸ به طول سه کیلومتر است که به مرحله ساب گرید رسیده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال روکش آسفالت شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: جبهه دوم از سمت اروندکنار به آبادان و جبهه سوم از سمت شهر منیوحی به سمت اروندکنار نیز کار در حال انجام است تا در سریعترین زمان ممکن شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است