کد خبر : 226871
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 09:00
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اخطار به ۲ هزار و ۶۰۰ مشترک پر مصرف گاز/ مصرف۲ درصد گاز طبیعی در بخش تجاری استان اصفهان

ابوالقاسم عسکری از قطعی گاز برخی ادارات پرمصرف خبر داد و گفت: این شرکت از نیمه آبان ماه تا کنون با پایش ۲۰ هزار و ۷۷۰ مورد از مراکز اداری، تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۶۰۰ اخطار به مشترکان پر مصرف ارائه و برای ۵۳۴ مشترک نیز در این بخش‌ها قطع و اعمال قانون شده است.

اخطار به ۲ هزار و ۶۰۰  مشترک پر مصرف گاز/ مصرف۲ درصد گاز طبیعی در بخش تجاری استان اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوالقاسم عسکری در جلسه ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: بیش از ۲ درصد گاز طبیعی در بخش های تجاری استان به مصرف می‌رسد؛ مصرف روزانه گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری در ابتدای دی ماه نسبت به ابتدای مهر ماه ۴.۰۷ برابر شده و در زمان حاضر متوسط مصرف روزانه گاز در استان ۶۰.۰۳ میلیون متر مکعب است.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف گاز در بخش های تجاری استان و رعایت الگوی مصرف گاز، اضافه کرد: گازبهای مشترکان پرمصرف به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

عسکری از قطعی گاز برخی ادارات پرمصرف خبر داد و گفت: این شرکت از نیمه آبان ماه تا کنون با پایش ۲۰ هزار و ۷۷۰ مورد از مراکز اداری، تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۶۰۰ اخطار به مشترکان پر مصرف ارائه و برای ۵۳۴ مشترک نیز در این بخش‌ها قطع و اعمال قانون شده است.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بحران احتمالی قطعی گاز مشترکان مدیریت شده است.

مهدی طغیانی با بیان اینکه واحدهای پر مصرف نیز با خارج شدن از مصرف گاز طبیعی همکاری خوبی داشته اند، گفت: اماکن عمومی نیز باید در مدیریت مصرف بهینه گاز با سایر بخش ها همراه شوند تا با یک حرکت همگانی بتوانیم این فصل سرد را سپری کنیم.

چهل و دومین جلسه اعضای ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با هدف مدیریت مصرف گاز، برگزار شد.

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان

اصفهان- رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از رفع ۴۸ نقطه از نقاط پرتصادف جاده‌های استان تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است