کد خبر : 226871
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 09:00
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اخطار به ۲ هزار و ۶۰۰ مشترک پر مصرف گاز/ مصرف۲ درصد گاز طبیعی در بخش تجاری استان اصفهان

ابوالقاسم عسکری از قطعی گاز برخی ادارات پرمصرف خبر داد و گفت: این شرکت از نیمه آبان ماه تا کنون با پایش ۲۰ هزار و ۷۷۰ مورد از مراکز اداری، تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۶۰۰ اخطار به مشترکان پر مصرف ارائه و برای ۵۳۴ مشترک نیز در این بخش‌ها قطع و اعمال قانون شده است.

اخطار به ۲ هزار و ۶۰۰  مشترک پر مصرف گاز/ مصرف۲ درصد گاز طبیعی در بخش تجاری استان اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوالقاسم عسکری در جلسه ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: بیش از ۲ درصد گاز طبیعی در بخش های تجاری استان به مصرف می‌رسد؛ مصرف روزانه گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری در ابتدای دی ماه نسبت به ابتدای مهر ماه ۴.۰۷ برابر شده و در زمان حاضر متوسط مصرف روزانه گاز در استان ۶۰.۰۳ میلیون متر مکعب است.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف گاز در بخش های تجاری استان و رعایت الگوی مصرف گاز، اضافه کرد: گازبهای مشترکان پرمصرف به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

عسکری از قطعی گاز برخی ادارات پرمصرف خبر داد و گفت: این شرکت از نیمه آبان ماه تا کنون با پایش ۲۰ هزار و ۷۷۰ مورد از مراکز اداری، تجاری و عمومی، ۲ هزار و ۶۰۰ اخطار به مشترکان پر مصرف ارائه و برای ۵۳۴ مشترک نیز در این بخش‌ها قطع و اعمال قانون شده است.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بحران احتمالی قطعی گاز مشترکان مدیریت شده است.

مهدی طغیانی با بیان اینکه واحدهای پر مصرف نیز با خارج شدن از مصرف گاز طبیعی همکاری خوبی داشته اند، گفت: اماکن عمومی نیز باید در مدیریت مصرف بهینه گاز با سایر بخش ها همراه شوند تا با یک حرکت همگانی بتوانیم این فصل سرد را سپری کنیم.

چهل و دومین جلسه اعضای ستاد بحران شرکت گاز استان اصفهان، با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با هدف مدیریت مصرف گاز، برگزار شد.

اخبار مرتبط:
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از برخورد قانونی با ۶ پزشک متخصص در این استان خبرداد که از بیماران زیرمیزی می‌گرفتند.

زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است