کد خبر : 226853
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 10:34
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تکمیل و اجرای ۳۲ پروژه عمرانی در اصفهان تا پایان سال

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: سازمان عمران در سال جاری حدود ۳۲ پروژه در برنامه اجرایی خود داشته که تاکنون ۲۱ پروژه‌ تکمیل و عملیات اجرایی۱۳ پروژه ظرف یک ماه آینده آغاز می‌شود.

تکمیل و اجرای ۳۲ پروژه عمرانی در اصفهان تا پایان سال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیرعباس رحمتی با اشاره به پروژه‌هایی که سازمان عمران به تفکیک در مناطق پانزده‌گانه در دست اجرا دارد، اظهار کرد: پروژه بلوار گل‌ها و خیابان جی شیر در منطقه ۴ در دست اجرا است که عملیات اجرایی بلوار گل‌ها تا حدودی به انجام رسیده و عملیات خیابان جی شیر نیز در حال انجام است.

به نوشته ایسنا؛ وی با بیان اینکه عملیات نازک‌کاری و تکمیل تأسیسات برقی و مکانیکی پارکینگ توحید در منطقه ۵ در دست اجرا است، افزود: در منطقه ۶ نیز سازمان عمران توانست پل ورودی شهرک شهید کشوری را به بهره‌برداری برساند.

رحمتی تکمیل و احداث دو خیابان در مجموعه باغ فدک را از پروژه‌های منطقه ۷ دانست و گفت: این پروژه تا پایان سال تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان همچنین در خصوص پروژه‌های عمرانی منطقه ۹، اظهار کرد عملیات احداث خیابان بهشت از سال گذشته آغاز شد و در اواسط سال جاری در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: با آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده، عملیات تکمیلی این خیابان نیز در دست اجرا قرار می‌گیرد و احتمالاً تا پایان سال تکمیل می‌شود.

رحمتی بهسازی خیابان امیرکبیر در منطقه ۱۲ را از دیگر پروژه‌ها دانست و گفت: امیدوارم عملیات تکمیلی و بهسازی این مسیر زودتر انجام شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی، احداث پروژه‌ راه آسمان در منطقه ۱۳ و در محدوده کوه قائمیه، احداث خیابان عاشق سوم حدفاصل میدان جلوان تا اتوبان فرودگاه و احداث خیابان ولی‌عصر(عج) در منطقه ۱۴ که عمود بر خیابان عاشق سوم است از دیگر پروژه‌هایی که در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی در انتهای محور خیابان زینبیه واقع در منطقه ۱۴ برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با رعایت تمهیدات لازم بخش زیادی از آن تا پایان سال اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی محور رینگ حفاظتی حدفاصل میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا اتوبان فرودگاه در دست اجرا قرار دارد که این عملیات نیز با تعریف سه پل جدید در محور خاتون‌آباد با عنوان پل شهدای خاتون‌آبادی، پل جهاد و پل روی کانال تعریف شده و در آن بخش نیز سازمان عمران در حال انجام عملیات است.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است