کد خبر : 226828
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - 21:31
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تامین زمین برای ۷۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین ۷۰ هزار واحد مسکونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

تامین زمین برای ۷۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

محمدحسین پناهی فر اظهار کرد: زمین‌های مسکونی تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان برای ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، قرارگاه امام حسن مجتبی و برخی تعاونی‌ها آغاز شده و در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا اوایل سال آینده طرح‌های سایر زمین‌ها تهیه خواهد شد تا پس از تفکیک این اراضی، طرح‌ها واگذار و سپس عملیات اجرایی واحدهای نهضت مسکن ملی در آن اراضی اجرایی شوند.

پناهی فر بیان کرد: همه ما وظیفه سنگینی نسبت به مردم استان داریم و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا زمینه ساز افزایش رضایت‌مندی همه شهروندان شویم زیرا این موضوع در صدر اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: امسال و سال آینده برای ۷ هزار و ۴۰۰ نفر زمین قابل واگذاری به ایثارگران فاقد مسکن در این طرح تخصیص داده می‌شود که این میزان در مقایسه با ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است