کد خبر : 226823
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - 21:21
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اهانت به سپاه، توهین به کل ملت ایران است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است.

اهانت به سپاه، توهین به کل ملت ایران است

به گزازش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی روز سه شنبه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه امروز همه اعضای شورا یکپارچه ملبس به لباس مقدس سپاه شدند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است که اخیرا به دنبال تصویب پیش نویس تهیه شده در خصوص قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی است.

به نوشته ایرنا؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است. ما نمایندگان مردم در شورا هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

وی افزود: دشمن با این ابزار به دنبال نشان دادن دشمنی خود هستند، علت این اتفاق روشن است، هر توطئه و دسیسه‌ای که دشمن علیه جبهه مقاومت و کشورهای منطقه و ایران داشته است، این سپاه بوده که آن را خنثی کرده است.

نورصالحی تصریح کرد: نقشه‌هایی که توسط دشمن طرح‌ریزی شده کامل بوده اما با هوشیاری و ادای تکلیف جان برکفانه سپاه عزیز همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که عزیزان سپاه به عنوان حامی ایران، ایثارگرانی هستند که در هیچ عرصه‌ای حتی در توطئه‌های اقتصادی نیز ملت ایران را تنها نگذاشتند و ملت ایران همچنین راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

تحریم سپاه در سطح جهان هیچ‌ارزشی ندارد

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با حضور در صحن علی شورای شهر اصفهان، با تأکید بر اینکه تحریم سپاه هیچ ضمانت اجرایی ندارد و از لحاظ بین المللی نیز بی تاثیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون همه راهکارها را اجرا کرده اما موفق نبوده است.

سردار جواد استکی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی اخیر بیش از ۸۰ کشور علیه ایران متحد شدند، گفت: آمریکایی‌ها از همه ابزارها استفاده کردند تا راهبرد مهاریکپارچه که هدف آن ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به ثمر بنشیند که موفق نشدند.

وی با بیان اینکه سپاه از بطن این انقلاب است، اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم که راه امام حسین (ع) در جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهیم و در این مسیر ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به سند آمریکایی‌ها پیرامون مهاریکپارچه، افزود: مهار یکپارچه به این معنی است که همه کشورهایی که علیه آمریکا هستند به صورت یکپارچه در حمایت از این کشور متحد شوند؛ در این سند ۲۸ بار نام ایران ذکر شده است و این عمق خصومت آمریکا نسبت به ایران را نشان می‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در همه این سال‌ها به دنبال توطئه علیه ملت ایران بوده است، جنگ تحمیلی، فتنه‌های مختلف و آشوب‌ها از جمله این دسیسه‌هاست اما ملت ایران همواره با هوشیاری آن را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه اروپا تاکنون دو بار دنیا را درگیر جنگ جهانی کرده است، تصریح کرد: آن‌ها به ایجاد داعش اعتراف کردند اما سپاه تنها نهادی بود که توانست این جرثومه فساد را از بین ببرد.

استکی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترفندهای دیگری بود و در این راه فتنه‌های دیگری ایجاد کرد، گفت: آخرین این اقدامات، فتنه اخیر و آشوب‌های چند ماه گذشته بود، دشمن تلاش کردن به اغتشاشگران تنفس مصنوعی بدهد اما ملت ایران باز هم در مبارزه با دشمن موفق بود.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی اخیر بیش از ۸۰ کشور علیه ایران متحد شدند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها از همه ابزارها استفاده کردند تا راهبرد مهاریکپارچه را که هدف آن ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، به ثمر بنشیند که موفق نشدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: بعد از این شکست، آن‌ها به دنبال تحریم سپاه هستند، این مسئله جدیدی نیست و تأثیری در اقدامات سپاه و مأمورت‌های آن که مهمترینش بازدارندگی است، نخواهد داشت.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که مردم صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند و در کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی ایستادند.

استکی افزود: بطور قطع اروپایی‌ها دنباله‌روی آمریکایی‌ها هستند، اما پشیمان خواهند شد زیرا این اقدام روی منابع آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود. اما این حرکت بر قدرت بازدارندگی ما هیچگونه تاثیری نخواهد داشت زیرا ما متکی به خود هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز مقتدر و مظلوم است، امیدواریم با اتحاد و همبستگی موجود مقابل توطئه‌های دشمن بایستیم.

وی ادامه داد: تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد و آن‌ها نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به اقتدار ایران وارد کنند.

استکی با اشاره به حضور میلیونی مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در تشییع شهدا و حضور آن‌ها در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که آن‌ها پیرو این نظام هستند و این برای دشمن بسیار سخت است.

در پی اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا مبنی بر رأی مثبت به متمم پیشنهادی برای شناسایی سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، اعضای شورای شهر با لباس مقدس سپاه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورا حضور پیدا کردند.

سردار جواد استکی فرمانده و سردار اصغر عرب پور جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد و سردار هاشم پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) میهمانان صحن علنی امروز شورا بودند.

امروز همچنین بیانیه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در صحن علنی قرائت شد.

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است