کد خبر : 226547
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 23:33
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه‌شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا سه‌شنبه ۴ بهمن‌ها فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات و بانک‌های استان به روال عادی باز می‌گردد.

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه‌شنبه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با تأثیرگذاری عوامل جوی از جمله کاهش مه و اثرگذاری اقداماتی که کارگروه اضطرار مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و اعمال تعطیلی در بخش‌های مختلف انجام داد، سبب شد روند تدریجی کاهش آلاینده‌ها آغاز شود و این کاهش تا آخر هفته ادامه دارد.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به کاهش انتشار منابع آلاینده در بخش‌های، صنعتی، نیروگاهی و خودرویی در چند روز گذشته گفت: اعمال محدودیت‌ها از جمله دورکاری، طرح زوج و فرد، کاهش ترافیک ۶۰ درصدی در شهر، تعطیلی کوره‌پزخانه‌ها و کاهش ۲ واحدی مصرف مازوت در نیروگاه شهید منتظری و با مدیریت این عوامل به تدریج غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی کاهش و شعاع دید افزایش پیدا کرده و به تدریج از غلظت آلاینده‌ها کاسته می شود.

شیشه‌فروش تصریح کرد: از فردا دوشنبه ۴ بهمن‌ها فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات وبانک‌های استان به روال عادی باز می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تقدیر از همراهی همه بخش‌ها در شرایط آلودگی هوا خاطرنشان کرد: تا آخر هفته برنامه اعمال محدودیت در کوره‌پزخانه‌ها و سایر بخش‌های صنعتی به قوت خود باقی است.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است