کد خبر : 226514
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 18:39
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

عزت الله ضرغامی: ما باید برخی از عقب‌ماندگی‌هایمان را بپذیریم

وزیر میراث فرهنگی گفت: یکی از حرف‌های من در دانشگاه شریف به دانشجویان این بود که من وظیفه دارم به عنوان یک عضو از حاکمیت بدانم که چه اتفاقی افتاده که دانشجویان این حرف‌های زشت و این شعارهای زشت را تکرار می‌کنند و من به دانشجویان شریف گفتم که این تصمیم‌گیران و بزرگان باید بیایند و پای صحبت حرف‌های شما بنشینند و با شما ارتباط برقرار کنند.

عزت الله ضرغامی: ما باید برخی از عقب‌ماندگی‌هایمان را بپذیریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: در خصوص اغتشاشات اخیر، نکته‌ای که حائز اهمیت است، مسئله هدف گذاری‌ها در چالش‌هاست، ما باید در هدف‌گذاری‌هایمان توانمندی‌هایمان را در نظر بگیریم و از همه مهم‌تر باید در هدف‌گذاری‌ها باید واقع‌بین باشیم و اولویت‌های نظام را به درستی تشخیص دهیم.

وی افزود: دشمن در این اغتشاشات همه چیز را بسیج کرد و بچه‌های دهه هشتادی ما را به صحنه آورد، اما مقام معظم رهبری فرمودند: «با این نوجوان‌ها درست صحبت کنید.»

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: ما  اگر در مسائل اجتماعی و فرهنگی به درستی و تمام و کمال از رهبر معظم انقلاب دنباله روی می‌کردیم، خیلی از مشکلات فرهنگی امروز را نداشتیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: بزرگ‌ترین منکر در حال حاضر بدبین کردن مردم به اساس دین است و ما اگر نتوانیم با بچه‌های خودمان درست حرف بزنیم دچار مشکل می‌شویم.

ضرغامی خاطرنشان کرد: ما باید برخی از عقب‌ماندگی‌هایمان را بپذیریم، اینکه رهبری فرمودند به لسان قوم باید با جوانان و نوجوانان صحبت کنیم، خیلی مسئله گسترده‌ای است و تبیین این موضوع بسیار مهم است.

ضرغامی به حضور خود در دانشگاه شریف اشاره کرد و گفت: یکی از حرف‌های من در دانشگاه شریف به دانشجویان این بود که من وظیفه دارم به عنوان یک عضو از حاکمیت بدانم که چه اتفاقی افتاده که دانشجویان این حرف‌های زشت و این شعارهای زشت را تکرار می‌کنند و من به دانشجویان شریف گفتم که این تصمیم‌گیران و بزرگان باید بیایند و پای صحبت حرف‌های شما بنشینند و با شما ارتباط برقرار کنند که الحمدالله بعد از این جلسه فضای این دانشگاه به گفته رئیس دانشگاه به کلی تغییر کرد و بهتر شد.

اخبار مرتبط:
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست

نصرت الله تاجیک، دیپلمات بازنشسته، و سفیر پیشن ایران در اردن درباره گزارش ها پیرامون حمایت اردن از اسرائیل به «انتخاب» گفت: اردن پشت اسرائیل درنیامده؛ بلکه اعلام کرده سیاست بیطرفی را اتخاذ کرده و فضایش را برای دو طرف بسته است.

حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل به اصفهان مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود
حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل به اصفهان مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان، در یادداشتی به حمله روز گذشته اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان واکنش نشان داد.

فرمانده سپاه اصفهان: ۵ ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم
فرمانده سپاه اصفهان: ۵ ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تحولات عظیمی را در دل منطقه ایجاد خواهد کرد، گفت: عملیات وعده صادق ثابت کرد که صبر و بردباری نظام جمهوری اسلامی حد و اندازه دارد و در صورت کوچک‌ترین حرکت، اقدام متقابل علیه اسرائیل و پشتیبانانش انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است