کد خبر : 226305
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 02:22
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

۲ نفر از معاونان شرکت آبفای خوزستان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب بازداشت شدند.

۲ نفر از معاونان شرکت آبفای خوزستان بازداشت شدند

صادق جعفری چگنی بیان کرد: از ابتدای بارش‌های استان به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت ۲ نفر از معاونان آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان خوزستان پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضائیه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

با وجود اجرای عملیات توسعه و بهبود شبکه فاضلاب در اهواز و برخی مناطق استان همچنان در هنگام بارش باران شاهد آبگرفتگی هستیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است