کد خبر : 226278
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - 23:16
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

از سرگیری فعالیت ادارات اصفهان در روز دوشنبه/ادامه آموزش غیرحضوری در مدارس و دانشگاه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت کلیه ادارات و بانک‌های استان از روز دوشنبه ۳بهمن‌ماه به روال عادی و روند آموزش در مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرستان‌ها غیرحضوری خواهد بود.

از سرگیری فعالیت ادارات اصفهان در روز دوشنبه/ادامه آموزش غیرحضوری در مدارس و دانشگاه‌ها

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری مستمر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان در پی ادامه پایداری جو و شرایط آلودگی هوا، افزود: با تصمیم این کمیته، فعالیت کلیه ادارات و بانک‌های استان در روز دوشنبه (۳ بهمن‌ماه) مطابق با روال قبل برقرار و فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه ها در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر و نیز بخش.های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر، نجف‌آباد، کاشان و آران و بیدگل و همچنین شهر سجزی به‌صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی اضافه کرد: امتحانات دانشگاه‌ها مطابق با برنامه قبلی کماکان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به نوشته ایسنا؛ شیشه فروش تصریح کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند از جمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند زیرشش سال، در روز دوشنبه ۳بهمن‌ماه به صورت دورکار انجام خدمت خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برخی اقدامات به منظورکاهش فعالیت منابع آلاینده هوا تصریح کرد: از واحدهای صنفی و تجاری خواسته شده است تا با کاهش زمان فعالیت خود تا ساعت ۱۸، ضمن کمک به کاهش ترددها و کاهش آلایندگی منابع خودرویی، به بهبود شرایط حاضر کمک نمایند.

شیشه فروش اضافه کرد: اعلام به موقع و دقیق پیش بینی ها و تغییرات جوی، پایش مستمر وضعیت شاخص‌های آلودگی هوا و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت توسط ادارات هواشناسی، محیط زیست و بهداشت از دیگر مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان است.

وی ادامه داد: تمامی مراکز آموزشی مکلف به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی اماکن بلااستفاده و ادارات نیز مکلف به خاموش نمودن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد هستند.

وی تاکید کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است