کد خبر : 226184
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - 13:51
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مردم آبادان در مجلس: رئیسی خودش آدم صادقی است اما اطرافیانش آمار اشتباه می‌دهند

مجتبی محفوظی افزود: آمارهایی که توسط رییس دولت طی دو جلسه در صحن مجلس ارائه شد، بعضاً خطا و غیر واقعی بوده است؛ ما شخص آقای رییسی را انسانی صادق و وارسته می‌دانیم، بنابراین این آمارهای غیر واقعی ناشی از آماری است که اطرافیان و دولتمردان به رئیس جمهوری ارائه می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس: رئیسی خودش آدم صادقی است اما اطرافیانش آمار اشتباه می‌دهند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نماینده آبادان در مجلس در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: علامت‌های سوال بسیار بزرگی در لایحه بودجه وجود دارد که برای آنها پاسخی دیده نشده است.

به نوشته ایسنا، مجتبی محفوظی افزود: آمارهایی که توسط رییس دولت طی دو جلسه در صحن مجلس ارائه شد، بعضاً خطا و غیر واقعی بوده است؛ ما شخص آقای رییسی را انسانی صادق و وارسته می‌دانیم، بنابراین این آمارهای غیر واقعی ناشی از آماری است که اطرافیان و دولتمردان به رئیس جمهوری ارائه می‌دهند درحالیکه واقعیت‌های جامعه چیز دیگری است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «آمار گرانی‌ها، بیکاری‌ها و اشتغال که در صحن مجلس ارائه شد، غیر واقعی بود»، افزود: ربیس‌جمهوری امروز گفتند که در آینده‌ای بسیار نزدیک اتفاقات خوبی برای معیشت مردم رخ خواهد داد؛ این خیلی عالی است اما لایحه بودجه‌ای که در اختیار مجلس قرار گرفته است، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

نماینده آبادان ادامه داد: منابع و مصارف بودجه با هم همخوانی ندارد و بسیاری از اعداد و ارقام بسیاری غیر واقعی است و قابل تحقق نیست. قیمت نفت به ازای بشکه‌ای ۸۵ دلار خیلی بالاست و به نظر می‌رسد که در دسترس نباشد. قیمت ارز نیز غیر واقعی تعیین شده که بنظر می‌رسد در سال آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است