کد خبر : 226074
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - 07:05
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان

شهردار اصفهان گفت: بخشی از روند تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسأله‌یابی با آنها تعریف شده است.

تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان روز یکم بهمن در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این روزهای شهرداری اصفهان تدوین و ارائه بودجه سال ۱۴۰۲ است که پیش‌نویس آن آماده و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته برای سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۱ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: بخشی از پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال آینده در مناطق و محلات شکل می‌گیرد و تلاش شده تا این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسئله‌یابی با آنها تعریف و تبیین شود که البته در کنار این موضوع به برنامه توسعه شهر نیز توجه شده است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه دیدگاه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز این بوده که مردم درباره بودجه ۱۴۰۲ مشارکت و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، گفت: مردم می‌توانند با ورود به سامانه sana.isfahan.ir از پروژه‌ها اطلاع پیدا کنند و دیدگاه خود را درباره پروژه‌ها و عددی که به آنها اختصاص داده شده است در این سامانه ثبت و از این طریق به اطلاع مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برسانند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: همچنین شهروندان، صاحب‌نظران و علاقه‌مندانی که تقاضای شرکت در جلسات بحث و بررسی بودجه ۱۴۰۲ را به صورت حضوری دارند، در سامانه sana.isfahan.ir ثبت‌نام و در زمان مقرر، نظرات خود را در مرکز پژوهش‌های شورا مطرح کنند.

به گفته وی، هدف از این اقدام ایجاد شفافیت در بودجه و اطلاع یافتن مردم از آن است.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است