کد خبر : 225933
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - 10:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امکان تعویض تاکسی‌های فرسوده در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: رانندگان تاکسی دارای خودروی فرسوده که مدل خودروی آن‌ها از سال ۱۳۹۰ به پایین است، می‌توانند برای تعویض خودروی فرسوده خود به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

امکان تعویض تاکسی‌های فرسوده در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد پرورش مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان اظهار داشت: سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان ۲۰ هزار راننده را تحت پوشش خود دارد که با ۱۸ هزار تاکسی در شهر فعالیت می‌کنند و دو هزار نفر از آن‌ها نیز به عنوان راننده کمکی فعالیت دارند.

وی افزود: از مجموع ۱۸ هزار تاکسی شهر اصفهان ۹ هزار تاکسی از نوع زرد رنگ و ۹ هزار خودروی دیگر در حوزه سرویس مدارس و آژانس‌های تاکسی مشغول فعالیت هستند.

پرورش با بیان اینکه ۹ هزار تاکسی زردرنگ گردشی، خطی یا تاکسی‌های ویژه مربوط به ترمینال، راه‌آهن و فرودگاه است، گفت: از مجموع ۹ هزار تاکسی زرد رنگ، ۷ هزار۲۰۰ تاکسی معادل حدود ۸۰ درصد فرسوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان ادامه داد: از پایان اسفندماه سال گذشته سایت نوسازی تاکسی‌ها بسته شد و این امکان وجود نداشت که رانندگان در سایت مربوطه ثبت‌نام کنند اما با پیگیری‌های انجام شده از طریق اتحادیه تاکسی‌رانی و وزارت کشور، بیست‌وششم آذرماه امسال به مناسبت روز حمل‌ونقل سایت نوسازی بازگشایی شد و رانندگان تاکسی دارای خودروی فرسوده که مدل خودروی آن‌ها از سال ۱۳۹۰ به پایین است، می‌توانند جهت تعویض خودروی فرسوده خود به سازمان تاکسی‌رانی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات فردی و خودروی فرسوده رانندگان در سامانه نوسازی به نشانی nosazi.org پس از دریافت تاییدیه، توسط سازمان ثبت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه تمام مدارک رانندگان در اختیار این سازمان قرار دارد، همراه داشتن هیچ‌گونه مدرکی لازم نیست و پس از تأیید اتحادیه سازمان تاکسیرانی کشور، نمایندگی مربوطه مشخص می‌شود.

پرورش تصریح کرد: در حال حاضر خودروی سمند سورن پلاس برای جایگزینی خودروهای فرسوده با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۶۰۷ ریال معین شده که در اختیار تاکسیرانان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان افزود: پس از تأیید سازمان تاکسی‌رانی و ثبت‌نام در سامانه، نمایندگی مربوطه با راننده تماس می‌گیرد و با واریز مبلغ مورد نظر توسط رانندگان متقاضی پس از چند ماه سند صادر و خودرو به نمایندگی ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان پس از انتقال خودروی فرسوده خود به مراکز اسقاط منتخب، می‌توانندخودروی جدید را تحویل بگیرند.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است