کد خبر : 225889
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - 04:18
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

هنرمندان در صف اول مقابله با توطئه‌های فرهنگی هستند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هنرمندان در صف اول مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمن ضد نظام جمهوری اسلامی هستند.

هنرمندان در صف اول مقابله با توطئه‌های فرهنگی هستند

سردار پاسدار حسن شاهوارپور در نخستین یادواره شهدای هنرمند خوزستان در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند بیان کرد: هنرمندان به عنوان افسران جنگ نرم و کسانی که تخصص هنری دارند در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، نقش تاثیرگذار دارند.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی با ما در حال جنگ است و چون می‌داند در جنگ سخت شکست خواهد خورد و نمی‌تواند ضربه‌ای به کشور بزند با روش‌های جدید علیه کشور فتنه انگیزی می‌کند.

سردار پاسدار شاهوار پور رسالت هنرمندان را در مقابله با فتنه انگیری‌های دشمنان تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از طریق رسانه و با انواع طرح و برنامه‌های متنوع هنری علیه کشور در حال فتنه انگیزی هستند که باید با هنر جواب آنان را داد و این هنرمندان کشور هستند که با کارهای هنری می‌تواند دشمن را ناکام کنند.

وی با بیان اینکه امروز باید محکم و استوار در برابر دشمن ایستاد ادامه داد: در فتنه اخیر هنرمندان گوش به یاوه گویی دشمن ندادند و آنان را ناامید کردند و اثبات کردند دشمن نمی‌تواند صف ما بشکند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و یا تسلیم شدن در برابر خواسته آنان و پذیرش ذلت را ۲ راه پیش روی ملت ایران دانست و بیان کرد: امام حسین (ع) در برابر یزید ایستاد و جان خود، فرزندان و یارانش را تقدیم کرد و هیچگاه ذلت را نپذیرفت تا دین اسلام پایمال نشود و ملت ایران اسلامی نیز ادامه دهنده راه آن حضرت هستند.

وی افزود: مردم متعهد و انقلابی ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد تا آنچه در اشغال خرمشهر در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد تکرار شود؛ امروز خرمشهر نماد وحدت و حمایت از ولایت فقیه است و همه اقوام دست به دست هم و پشت سر هم در برابر دشمن ایستاده‌اند.

وی به نقش عشایر خوزستان به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: عشایر خوزستان مدافع این مرزو بوم هستند و در صفی واحد در دفاع از ولایت ثابت قدم ایستاده‌اند.

نخستین یادواره شهدای هنرمند خوزستان با عنوان “رقص خون” به منظور پاسداشت مقام شامخ بیش از ۲۰۰ هنرمند شهید خوزستان و بیش از ۴۰ شهید منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است