کد خبر : 225713
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - 19:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آماده‌باش نیروهای راهداری در تمام محورهای استان/ تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با بیان اینکه تردد در همه محورهایی که بارش دارند فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، عنوان کرد: در محور شهرضا-آباده و شهرستان‌های شرق استان و گردنه ملااحمد و ظفرقند بارش برف هنوز ادامه دارد؛ این شرایط تا فردا در استان‌های شرقی و شمال شرق منجر به بارش باران می‌شود.

آماده‌باش نیروهای راهداری در تمام محورهای استان/  تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزازش سایت خبری مدارا؛ مریم تاکی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: از صبح امروز بارش شدید برف در محورهای جنوب، جنوب غرب و محورهای منتهی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همه محورها بارش شدید و سنگین است، افزود: در محورهای سمیرم، شهرضا، فلاورجان و کوهپایه برف گزارش شده و هنوز هم بارش ادامه دارد.

تاکی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی مه گرفتگی هم وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم بدون داشتن زنجیر چرخ در محورها حضور داشتند و مشکلاتی را برای تردد خود و سایر مردم ایجاد کردند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از مردم خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در صورت تردد در محورهای استان، زنجیر چرخ، لباس گرم و اقلام ضروری همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در همه محورهایی که بارش دارند فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، عنوان کرد: در محور شهرضا-آباده و شهرستان‌های شرق استان و گردنه ملااحمد و ظفرقند بارش برف هنوز ادامه دارد؛ این شرایط تا فردا در استان‌های شرقی و شمال شرق منجر به بارش باران می‌شود.

تاکی با بیان اینکه حوزه راهداری استان در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

اخبار مرتبط:
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دهه سرآمدی آموزش دانشگاه اصفهان با شعار «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» از ۸ الی ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: تکمیل و تجهیز متروی بهارستان بر اساس نرخ دلار ۱۴۰۲ نیازمند بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است
بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است که علیه اصفهان شکل گرفته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است