کد خبر : 224574
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - 15:25
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

گیتاریست اسطوره‌ ای درگذشت

جف بک، یکی از مبتکرترین و مطمئناً غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نوازنده‌های گیتار در دهه ۶۰ میلادی، در ۷۸ سالگی درگذشت.

گیتاریست اسطوره‌ ای درگذشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جف بک، یکی از مبتکرترین و مطمئناً غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نوازنده‌های گیتار در دهه ۶۰ میلادی، در روزهای اخیر در حالی که ۷۸ سال سن داشت، درگذشت.

به نوشته ایسنا به نقل از ورایتی، در خبری که در صفحه شخصی این هنرمند در فضای مجازی منتشر شده، آمده است: «از طرف خانواده وی، با اندوه عمیق خبر درگذشت جف بک را به اشتراک می‌گذاریم. بک پس از ابتلای ناگهانی به مننژیت باکتریایی، روز گذشته با آرامش درگذشت. خانواده او به هنگام رسیدگی به این ضایعه عظیم، حریم خصوصی می‌خواهند.»

بک اخیراً یک تور برای حمایت از آلبوم مشترک خود با جانی دپ با عنوان «۱۸» را به پایان رساند. او هفت جایزه گرمی را در حوزه نوازندگی دریافت کرد و یک جایزه گرمی را برای کارش در سال ۲۰۰۹ در پروژه «تصور کن» اثر هربی هنکاک به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط:
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است