کد خبر : 223447
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - 15:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آمادگی شورای شهر اصفهان برای توسعه زیرساخت‌های فراجا در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر اصفهان آمادگی دارد به تقویت و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز فرماندهی انتظامی در شهر اصفهان کمک کند.

آمادگی شورای شهر اصفهان برای توسعه زیرساخت‌های فراجا در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به مناسبت تقارن جلسه امروز با ایام مبارک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر جمعی از بانوان فرهیخته اصفهان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به اینکه امسال در اقدامی نو، رهبر معظم انقلاب دیداری اختصاصی با جمعی از بانوان سراسر کشور داشتند، افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به نوبه خود از تعدادی از بانوان فرهیخته در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌کند.

نورصالحی با تأکید بر اینکه این بانوان فرهیخته الگو و مایه افتخار جامعه ما هستند، خاطرنشان کرد: البته اگر قرار بود از همه بانوان فعال تجلیل کنیم تعداد بسیار بود به همین علت شهرداری در مراسم دیگری از جمع بیشتری از بانوان فعال عرصه‌های مختلف تجلیل خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: نیاز است که چهره‌های حوزه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان معرفی شوند تا از توانمندی‌های آن‌ها برای ارائه به دیگران استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی برای جشن‌های ایام میلاد حضرت زهرا(س) گفت: امید داریم این جشن‌ها با کیفیت خوبی در شهرمان برگزار شود، از مجموعه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری اصفهان انتظار می‌رود که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

نورصالحی با تقدیر از مجاهدت‌های سردار اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید نیروی انتظامی کشور، تصریح کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر اصفهان آمادگی دارد به تقویت و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز فرماندهی انتظامی در شهر اصفهان کمک کند.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است