کد خبر : 222840
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - 15:30
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

ادعای وزیر علوم: در اعتراضات اخیر خون از دماغ دانشجویان نیامد

وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: تجربه خود در ارتباط با مدیریت اعتراضات اخیر را مکتوب کنید. در این بازه زمانی، خون از دماغ دانشجویان نیامد و شما توانستید نمره خوبی کسب کنید.

ادعای وزیر علوم: در اعتراضات اخیر خون از دماغ دانشجویان نیامد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور که با موضوع بررسی مسائل مختلف آموزش عالی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است، ضمن تشکر از تلاش رؤسا در این ترم تحصیلی، گفت: شما در این ترم تحصیلی نشان دادید که شخصیت‌های روز تنگ هستید و می‌توان روی شما حساب کرد. شما در این دوران به خوبی فرزندان ما را حفظ کردید و فضای امنی در خوابگاه‌ها برای آن‌ها فراهم کردید.

به نوشته مهر، وی افزود: شما با سعه صدر و حلمی که به خرج دادید، نشان دادید محیط دانشگاه متفاوت از فرهنگ عمومی جامعه است. در فرهنگ دانشگاهی مطالبه گری و پرسشگری ارزش است و نشان دادید که در سوال و مطالبه سعه صدر داشتید.

وزیر علوم با بیان اینکه ما این جلسات فصلی را برگزار خواهیم کرد، در این جلسات جدا از هم‌اندیشی و هم‌فکری، وقتی رؤسای مختلف دانشگاه‌ها پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کنار هم قرار می‌گیرند، رفاقت‌ها و همکاری‌ها شکل می‌گیرد.

زلفی گل خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری گفت: باید از یکدیگر کسب تجربه کنید و در انتقال تجربیات سخاوت داشته باشید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ضرورت استفاده از ظرفیت پذیرش تقاضامحور دانشجو تاکید کرد و گفت: باید از تجربیات یزد، هرمزگان، دانشگاه سهند و… در ارتباط با صنایع استفاده کرد. بپرسید صنایع چه دانشجویانی نیاز دارند و به سازمان سنجش اعلام کنید و با این شرایط متقاضی چند برابر ظرفیت، پذیرش کنید. دانشگاه‌های بزرگ ما هم می‌توانند تا دیر نشده از این ظرفیت، مثل دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری فصل امتحانات هستیم، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد به راستی که شما رؤسای دانشگاه‌ها در حوزه آموزشی بسیار خوب عمل کرده‌اید. امیدواریم این تجربه را به نسل بعد منتقل کنید و تجربه‌های خود را مکتوب کنید.

زلفی‌گل گفت: من از شما می‌خواهم که تجربه خود در ارتباط با مدیریت اعتراضات اخیر را مکتوب کنید. در این بازه زمانی، خون از دماغ دانشجویان نیامد و شما توانستید نمره خوبی کسب کنید.

اخبار مرتبط:
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند
خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند

ایرنا نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند

سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند
سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه باید قانون را اجرا کند. وظیفه همه دستگاه‌هااست که با بی حجابی برخود کنند و به پلیس برای اجرای قانون حجاب کمک کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است