کد خبر : 221317
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - 19:44
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون استاندار اصفهان: به رویکرد تبیین و نشاط افزایی در برنامه های دهه فجر توجه شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مسوولان نهادهای اجرایی استان به رویکرد تبیین و نشاط افزایی در برنامه های دهه فجرِ امسال توجه کنند.

معاون استاندار اصفهان: به رویکرد تبیین و نشاط افزایی در برنامه های دهه فجر توجه شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان نثاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و گرامیداشت دهه فجر بر مردمی بودن این برنامه ها تاکید کرد و افزود: در دهه فجر باید با شور و نشاط اهداف و دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

به نوشته ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: دست اندرکاران و مسوولان برنامه ها باید هم افزایی لازم را داشته باشند و با تقسیم کار در این مناسبت ملی نشاط عمومی را به سطح جامعه تزریق کنند.

جان نثاری افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال باید امید آفرین، بانشاط و اثرگذار باشد بطوریکه پیام انقلاب و مقاومت از سوی همه اقشار مختلفِ جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر، تبیین تاریخ انقلاب و نحوه دشمنی ها با آن را ضروری دانست.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه امسال نیز حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد، افزود: طراحی برنامه ها در روز ۲۲ بهمن باید برای همه اقشار و به ویژه کودکان و نوجوانان جذاب باشد، زیرا این نسل جامعه باید در جریان جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها قرار بگیرد.

جان نثاری تصریح کرد: باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه‌های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند در برنامه های دهه فجر نیز فراهم شود.

جان نثاری افزود: انقلاب و نظام اسلامی همیشه در مسیر پیشرفت حرکت کرده و این مردم بودند که در بزنگاه های حساس و در مواقع نمود فتنه ها از انقلاب و نظام دفاع کرده اند.

جان نثاری مردم سالاری را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی افزود: مردم اصفهان در کشاکش رُخداهای فتنه سال ۸۸ ، یک روز زودتر بصیرت، هوشیاری و انقلابی گری خود را به منصه ظهور رساندند و با حضور انقلابی خود در روز هشت دی در حماسه آفرینی پیشگام بودند.

معاون استاندار با بیان اینکه شرایط اخیر کشور نیز به فتنه سال ۸۸ شباهت دارد، افزود: اکنون نیز مردم از افرادی که به ارزش‌ها توهین کردند، نفرت درونی دارند از این رو باید زمینه ای فراهم شود تا اقشار مختلف نظرشان را اعلام کنند اگر چه پیش از این نیز مردم با حضور باشکوه خود را در آیین هایی مانند تشییع پیکرهای شهدای گمنام و آیت الله ناصری و راهپیمایی۱۳ آبان مواضع خود را نشان داده اند.
مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی استانداری اصفهان نیز در بخشی از این جلسه گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، دهه فجر باید با هیجان های عاطفیِ صحیح، همراه با طراوت و تازگی و پُرشور و مردمی برگزار شود.

مسعود مهدویان فر، افزود: به حضور گسترده مردم، استفاده از ظرفیت هیات های مذهبی و مسجد محور بودن در برنامه های دهه فجر توجه شود.

در این جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و گرامیداشت دهه فجر استان به بیان ظرفیت ها، پیشنهادها و راهکارها برای برگزاری شایسته این رویداد ملی و تاریخی پرداختند.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است