کد خبر : 218988
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - 22:14
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آلودگی هوای خوزستان تا آخر هفته

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع مه و کاهش کیفیت هوا در سطح استان تا اوایل روز پنجشنبه خبر داد.

آلودگی هوای خوزستان تا آخر هفته

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا فردا جوی پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق خواهد بود و سبب کاهش دید افقی به ویژه در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جاده‌های مواصلاتی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: به علت پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تا اوایل روز پنجشنبه مورد انتظار است.

سبزه‌زاری افزود: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا تا اوایل روز یکشنبه به ویژه روزهای جمعه و شنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد. در این ایام شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۷.۷ و ایذه با ۴.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز به ۲۴.۹ و حداقل به ۱۰.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است